اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

همایش اقتصاد، فرهنگ و توسعه شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود

شهردار مرکز لرستان از برگزاری همایش اقتصاد و فرهنگ و توسعه شهر خرم‌آباد در آینده نزدیک خبر داد.

همایش اقتصاد، فرهنگ و توسعه شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد مهرابی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نخستین همایش شهرداری با این موضوع در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز مدیریت شهری خرم‌آباد متوجه آن شده است که بدون برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اقتصادی کارها چندان پیش نخواهد رفت و باید به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مباحث فرهنگی را در سرلوحه کار خود قرار دهیم و به شدت از برخورد تبلیغی و شعارزدگی با این موضوع پرهیز کنیم.

مهرابی سال جدید را یک سال فرهنگی همراه با دگرگونی‌های مثبت اقتصادی برای شهرداری قلمداد کرد و افزود: اغلب مشکلات و معضلات کالبدی و اجتماعی شهر خرم‌آباد در کاستی‌های فرهنگی ریشه دارد و باید همه با هم با یک عزم همگانی بیش از پیش روی مسائل فرهنگی در این شهر تمرکز کنیم و در واقع این همایش اقدامی برای به صحنه آوردن دلسوزان و نخبگان این شهر است.

وی بخش‌های پیش بینی شده، برای این همایش را در بخش‌های مقاله علمی، آثار فرهنگی هنری و سمینارهای تخصصی برشمرد و افزود: در این همایش با بهره‌گیری از توان بومی و نیروهای متخصص تلاش می‌کنیم، به نحو مطلوبی شعار سال جدید را در شهر خرم‌آباد عملیاتی کنیم و تا حد ممکن آن را در جریان امور کاربردی به کار گیریم.

مهرابی افزایش مشارکت‌های عمومی و اجرای طرح‌های ضربتی و بسیجی‌وار را مصداق اجرایی عزم ملی و مدیریت جهادی دانست و افزود: باید باورمان شود که می‌شود و می‌توانیم و به همین دلیل ادبیات نخواستن و نتوانستن را حذف کنیم، تا بتوانیم به قله بلند اهداف‌مان برسیم.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: در هر جامعه‌ای که شهروندان فرهنگ مشارکت بالایی داشته باشند، بی‌شک حرکت جهت توسعه و آبادانی باشتاب بیشتری در جریان است.

وی بیان کرد: مجموعه‌ شهرداری خرم‌آباد دست یاری به سمت شهروندان دراز کرده و انتظار دارد، در تصمیم‌گیری‌ها‌، ارائه برنامه و راهکارها همراه ما باشند، زیرا معتقد هستیم، علی‌رغم تمام مشکلات اگر وحدت و همدلی باشد، ما از عهده‌ کارهای بزرگ برمی‌آییم‌.

مهرابی خاطرنشان کرد: شهرداری برای تمام سال برنامه‌ریزی مدونی در دست تهیه دارد و برای هر موضوع و مناسبتی از قبل آمادگی دارد و در این زمینه از تمام افرادی که می‌توانند در این راه ما را کمک کنند، دعوت به همکاری می‌کنیم.

انتهای پیام/2304/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول