اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رباط کریم در مجلس:

تحقق اهداف اقتصادی و فرهنگی نیازمند تعامل مجلس و دولت است

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق اهداف اقتصادی و فرهنگی کشور نیازمند تعامل و همراهی همه دستگاه‌ها به ویژه مجلس و دولت است.

تحقق اهداف اقتصادی و فرهنگی نیازمند تعامل مجلس و دولت است

ابراهیم نکو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار کرد: کشور شرایط حساسی را در حوزه داخلی و بین‌الملل تجربه کرده است و از سوی دیگر سال حساسی را پیش‌رو داریم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام عظمای ولایت تصریح کرد: زمانی که معظم‌له می‌فرمایند باید برنامه‌ها را با عزم ملی و مدیریت جهادی پیش برده و اجرا کنیم، نشان‌دهنده حساسیت شرایط است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این پرسش که مشکلات اقتصادی و همچنین نیازهای فرهنگی جامعه که یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های دلسوزان واقعی ایران و انقلاب به ویژه رهبر انقلاب اسلامی است، چگونه برطرف و برآورده می‌شود، گفت: چند سالی است که با تحریم‌های غیر‌قانونی و مغرضانه غربی‌ها در حوزه اقتصادی روبه‌رو هستیم و از سوی دیگر مشکلات مدیریتی سال‌های اخیر موجب افزایش کاستی‌ها در این حوزه شده است.

نکو اضافه کرد: از سوی دیگر کشورهای غربی توطئه‌های گسترده‌ای را برای منحرف کردن نسل جوان به ویژه در حوزه فرهنگی در دستور کار خود قرار دادند که برای مقابله با این توطئه‌ها باید همچون دوران دفاع مقدس وحدت ملی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: بنابراین در گام نخست همه باید با همدلی و تعامل وارد میدان شوند که در این میان نقش مسئولان به ویژه مجلس و دولت بیش از دیگران است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس تحقق اهداف و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مهمی چون فرهنگ و اقتصاد نیازمند تعامل و همراهی دستگاه‌های مختلف از جمله مجلس و دولت است.

نکو گفت: به طور قطع با داشتن برنامه‌ریزی صحیح، علمی و کارشناسی شده و با عزم ملی و مدیریت جهادی از این دوره نیز با موفقیت عبور کرده و می‌توانیم همچون دوران دفاع مقدس بر مشکلات غلبه کنیم.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول