اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

امسال اولویت اصلی طرح‌ها در البرز اقتصادی و فرهنگی است

استاندار البرز گفت: با توجه به فرامین ولایت و همچنین برنامه‌های دولت، امسال اولویت اصلی در اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی است.

امسال اولویت اصلی طرح‌ها در البرز اقتصادی و فرهنگی است

سید طاهر طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین نیازهای کشور در حوزه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم است که این مهم با اجرای طرح‌های عمرانی به صورت کارشناسی و علمی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر استان البرز به دلیل مهاجرپذیر بودن و نزدیکی کلانشهر کرج با پایتخت، در سال‌های گذشته پذیرای اقوام مختلف بوده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در البرز افزود: از همین رو رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی از توصیف زیبای ایران کوچک برای کرج استفاده فرموده‌اند که این امر نشان دهنده ظرفیت‌های بالای فرهنگی و قومی و طایفه‌ای استان البرز است.

طاهری با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام عظمای ولایت با عنوان سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان داشت: بنابراین مدیریت ارشد استان البرز اولویت‌های کاری برای سال جاری را در دو حوزه اقتصادی و فرهنگی ترسیم کرده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای تحقق این اهداف چه برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد، گفت: بخشی از این برنامه‌ها مربوط به طرح‌هایی است که از سال گذشته و بر اساس اولویت‌گذاری دولت تدوین شده و همانطور که پیش از این نیز تشریح شده است، طرح‌های عمرانی به ویژه در حوزه صنعت و کشاورزی با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: برای طرح‌ها و پروژه‌های جدید نیز در گام نخست کارگروه‌های تخصصی در استان البرز و با حضور دستگاه‌های اجرایی مختلف و مرتبط تشکیل می‌شود که وظیفه این کارگروه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی برای رفع دغدغه‌های مقام عظمای ولایت و همچنین تحقق برنامه‌ها و اهداف دولت است.

طاهری تاکید کرد: مردم استان البرز نیز طی سال‌های گذشته بارها ثابت کرده‌اند که حامی نظام، انقلاب و مسئولان هستند و به طور قطع برای اجرای طرح‌های اقتصادی و فرهنگی از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده بسیاری می‌شود.

وی در پایان گفت: در سالی که رهبری عظیم‌الشأن انقلاب فرمان عزم ملی و مدیریت جهادی را برای مردم و مسئولان صادر فرموده‌اند، همه باید در کنار هم قرار گرفته و با روحیه بسیجی برای غلبه بر مشکلات تلاش کنند که خوشبختانه این روحیه و وحدت در استان البرز وجود دارد.

انتهای پیام/2302/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول