اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پاسارگاد در مجلس تاکید کرد

توجه ویژه‌ به منابع داخلی کشور برای تحقق شعار سال

نماینده مردم پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای محقق شدن شعار امسال باید به منابع و تولید داخلی توجه ویژه کرد.

توجه ویژه‌ به منابع داخلی کشور برای تحقق شعار سال

محمدمهدی برومندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسارگاد اظهار داشت: غرب و آمریکا تلاش می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران را به عنوان کشوری که در محاصره قرار گرفته، نشان دهند و در واقع کاری ‌کنند که کشور ما در برابر نظام بین‌الملل تسلیم شود.

نماینده مردم پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی افزود: به خاطر تحقق شعار سال به‌یقین باید تمام مسئولان نظام و قوای سه‌گانه اقدامات ویژه‌ای داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: با توجه به ظرفیتی که در حوزه اقتصادی در کشور ما وجود دارد، می‌توانیم با اتکا به منابع داخلی و خودباوری و با روحیه ایثار که در ملت ایران وجود دارد تمام مشکلات را پشت سر گذاشته و دشمنان نظام اسلامی را ناامید کنیم.

برومندی تصریح کرد: ملت ما با وجود تحریم‌ها روزبه‌روز در برابر دشمن مقاوم‌تر می‌شوند و برای تمام دنیا این موضوع ثابت شده است که ملت ایران در هر شرایطی به پای نظام اسلامی ایستاده‌اند.

وی تلاش در حوزه اقتصادی کشور را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: برای محقق شدن شعار سال باید به منابع و تولید داخلی توجه ویژه کرد.

نماینده مردم پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای رونق دادن به تولید داخلی به بخش کشاورزی باید نگاه ویژه‌ای شود و وابستگی‌ها در این بخش را به خارج از کشور قطع کرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی نیز باید کارگروه‌هایی را در این زمینه فعال کند تا هم شعار سال محقق و هم اینکه اقتصاد مقاومتی به بهترین نحو اجرایی شود.

انتهای پیام/2448/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول