اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان خبر داد

اختصاص 8 میلیارد ریال بودجه به پروژه فرهنگسرای کوی محمدیه

رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان روند پیشرفت پروژه فرهنگسرای کوی محمدیه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: 8 میلیارد ریال بودجه به پروژه فرهنگسرای کوی محمدیه اختصاص یافت.

اختصاص 8 میلیارد ریال بودجه به پروژه فرهنگسرای کوی محمدیه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا غلامی‌خجسته صبح امروز در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورا از روند اجرای پروژه فرهنگسرای کوی محمدیه به همراه شهردار منطقه 2 و معتمدین این منطقه اظهار کرد: شورا و شهرداری برای احداث این فرهنگسرا مبلغ 8 میلیارد و 460 میلیون ریال بودجه اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای کوی محمدیه در چهار طبقه احداث می‌شود، افزود: طبقات این پروژه شامل پارکینگ، سه واحد تجاری برای عرضه محصولات فرهنگی، خانه عالم، واحد شهرداری ناحیه، کتابخانه شبانه‌روزی و فرهنگسرا خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان ضمن تشکر از تلاش شهرداری همدان در خصوص پیشرفت مناسب پروژه فرهنگسرای کوی محمدیه گفت: زحمات و پیگیری‌های ناصر فتحی شورایار دور سوم و معتمد دور چهارم شورای شهر همدان در خصوص تهیه و اهدای زمین فرهنگسرای این منطقه از سوی مردم، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: سیاست‌ها و مهمترین برنامه‌های کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان حرکت در مسیر تحقق فرمایشات رهبری است.

غلامی‌خجسته با بیان اینکه تلاش کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورا ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی شهر است، افزود: کمک و مساعدت به فعالیت‌های فرهنگی مردم در قالب محله محور در فرهنگسراها از جمله سیاست‌های مورد نظر در این کمیسیون است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری به عنوان موثرترین نهاد در شهرها جایگاه ویژه‌ای در حوزه نرم‌‎افزاری موضوعات فرهنگی دارد، افزود: شورا و شهرداری همدان در این راستا در بودجه سال 93 مبلغ 360 میلیارد ریال را برای حوزه فرهنگی پیش‌بینی کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بیان داشت: عمده بودجه فرهنگی برای احداث فرهنگسراها، سالن‌های ورزشی و برنامه‌های فرهنگی بوده که این امر نشان از رویکرد توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نسبت به مقوله فرهنگ است.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول