اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

انجام 416 فقره بازرسی از میدان تره‌بار زنجان

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی ایام نوروز 416 فقره بازرسی از میدان تره‌بار زنجان صورت گرفته است.

انجام 416 فقره بازرسی از میدان تره‌بار زنجان

محمد کاوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی طی ایام نوروز توسط مجمع امور صنفی استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نظارتی ویژه ایام تعطیلات از جمله برنامه‌های مجمع امور صنفی استان در طول نوروز بوده است، تصریح کرد: این بازرسی‌ها و نظارت‌ها تا 15 فروردین ماه ادامه داشته است.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه گشت سیار بازرسان واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف با خودروهای مجهز به تابلوی بازرسی در سطح شهر به منظور رسیدگی به شکایات مردمی از دیگر اقدامات مجمع امور صنفی استان در طول ایام نوروز بوده است، اضافه کرد: در محل ورودی میدان بسیج نیز برای رسیدگی به شکایات و گزارشات کانکسی مستقر شده بود.

کاوندی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای مستقر در عوارضی‌ها، رستوران‌ها، اقامتگاه‌ها و سایر واحدهای صنفی داخل شهر از دیگر برنامه‌ها بوده است، یادآور شد: طی ایام نوروز 144 فقره بازرسی از واحدهای ساندویچی صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه رصد روزانه قیمت‌ها در طول ایام نوروز از مهم‌ترین برنامه‌ها و اقدامات مجمع امور صنفی استان زنجان بوده است، ادامه داد: در این راستا قیمت انواع میوه بیش از سایر کالاها و اقلام مورد توجه بازرسان و ناظران بوده است.

وی رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی را از اولویت‌های مجمع امور صنفی استان زنجان در طول تعطیلات نوروز برشمرد و بیان داشت: در مجموع 14 فقره از شکایات و پرونده‌های تشکیل شده حل و فصل شده است.

انتهای پیام/73006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول