اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس:

منافع حاصل از شرکت سیمان خوزستان عادلانه تقسیم شود

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: منافع حاصل از شرکت سیمان خوزستان باید عادلانه تقسیم شود.

منافع حاصل از شرکت سیمان خوزستان عادلانه تقسیم شود

شمس‌الله بهمئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: پیرامون عوارض حاصله از شرکت سیمان خوزستان جهت شهرستان رامهرمز، تلاش‌های زیادی شده و آنچه حق این شهرستان است را دنبال کرده و گرفته‌ایم و باز هم دنبال خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: در بحث ارزش افزوده سعی بر این است که دریافت ارزش‌های افزوده تجمیع گردد و نسبت به جمعیت عادلانه به هر شهر و بخش پرداخت شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید استراتژی برد برد در رابطه با سیمان خوزستان داشت و با منطق حق مردم رامهرمز به آنها برگردانده شود.

وی افزود: زمینه را در بسیاری از مسائل جهت عمران و آبادانی و توسعه شهرستان فراهم کرده و دنبال می‌کنیم و هرگز کوتاهی نخواهیم کرد.

بهمئی ابراز داشت: منافع حاصل از شرکت سیمان خوزستان باید حتما عادلانه تقسیم شود و این همراهی  مردم را می‌طلبد تا با هم دیگر، شهری آباد بسازیم.

وی در پایان گفت: همه مسئولان شهرستان باید دست به دست هم داده و با تعامل و تلاش و احساس مسئولیت مشکلات را یکی پس از دیگری حل کرده و مردم را با رویی گشاده در ادارات خود بپذیرند تا رضایت آنان که همان رضایت خداوند است را بدنبال داشته باشد.

انتهای پیام/72012/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول