اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

ستاد اقتصاد و فرهنگ شهرستان سمیرم تشکیل می‌شود

فرماندار سمیرم گفت: در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید، ستاد اقتصاد و فرهنگ شهرستان سمیرم تشکیل می‌شود.

ستاد اقتصاد و فرهنگ شهرستان سمیرم تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، صبح امروز نخستین نشست شورای اداری سال 93 با حضور اعضای شورای اداری با قرائت حدیث کساء در امامزاده سلطان ابراهیم(ع) و در جوار گلزار شهدای سمیرم برگزار شد.

فرماندار سمیرم در این نشست، تاکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله اقتصاد و فرهنگ را نشان از اهمیت این موضوع دانست و گفت: در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری، ستاد اقتصاد و فرهنگ شهرستان سمیرم با حضور مسئولان و نخبگان توانمند در این زمینه تشکیل می‌شود که امیدواریم به این شعار جامه عمل پوشانده شود و بتوانیم با وحدت و مدیریت جهادی شاهد تحقق آن در جامعه باشیم.

در ادامه امام جمعه سمیرم با اشاره به نام‌گذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبری باید چراغ راه مردم و مسئولان باشد تا با تحقق آن گامی بزرگ در راستای اعتلا، پیشرفت و توسعه کشور برداشته شود.

وی تصریح کرد: مسئولان در سال جدید مدیریت جهادی را الگوی کار خود قرار داده و سعی کنند در سال جدید از طریق اجرای قانون به بهترین روش کار مردم صورت گیرد تا نارضایتی مردم از دستگاه ها کاهش یابد.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم نیز بیان کرد: مدیریت جهادی نقشی موثر و اساسی را با توجه به شرایط خاص کشور که در اوج تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه استکبار است ایفا می‌کند که در همین راستا باید مورد توجه تمام مسئولان قرار گیرد.

سید ضیاء موسوی اظهار کرد: دیگر زمان مدیریت ساده و روتین نیست، بلکه باید با مدیریت در شرایط سخت، حساس و دشوار کنونی مدیریت جهادی را تحقق ببخشیم و با تحمل بسیاری از مشکلات شیرینی پیروزی را برای خود به ارمغان بیاوریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم همچنین از اجرای طرح آرامش بهاری در 8 امامزاده شهرستان خبر داد و اذعان کرد: طرح آرامش بهاری در جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و استفاده از حداکثر ظرفیت معنوی و فرهنگی این مکان‌ها اجرا شد که در شهرستان سمیرم شاهد نتایج امیدبخش و رضایت بخشی بوده‌ایم.

علی مبشری گفت: با اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز امسال شاهد حضور بیش از 10 هزار مسافر در بقاع متبرکه این شهرستان بودیم که حضور پرشور مردم و مسافران نویدبخش آبادانی و پویایی این مکان‌های مقدس است.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول