اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس خبر داد

برگزاری جلسات تخصصی با نخبگان خرمشهری

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسات تخصصی با نخبگان این شهر در راستای ارتقای فعالیت دستگاه‌های اجرایی و عمران و آبادانی خرمشهر خبر داد.

برگزاری جلسات تخصصی با نخبگان خرمشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله سامری صبح امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی اتاق نخبگان خرمشهر خطاب به آنها اظهار کرد: از امروز شهر در دست شماست شما تصمیم بگیرید و نظر دهید.

وی افزود: اگر فکری که از اتاق و کارگروه خارج می‌شود فکری خوب و ایده‌آل در جهت متحول کردن خرمشهر باشد مسئولین را پای کار می‌آوریم و مطمئنا آن را تقویت خواهیم کرد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با تبیین اهمیت نخبگان در جامعه و لزوم به‌کارگیری این نیروهای متخصص و زبده در جهت آبادی شهر و رفع نواقص موجود در شهر تصریح کرد: امیدوارم طبق فرمایش مقام معظم رهبری امسال، سالی باشد که با عزم ملی خرمشهر را متحول کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید حداقل کاری در جهت عمران، توسعه و تغییر مبلمان شهری در خرمشهر انجام شود.

سامری با بیان این مطلب که از این به بعد جلسات متعددی را برای رفع مشکلات خرمشهر خواهیم داشت گفت: این نخستین دیدار با نخبگان است و از این پس، جلسات به صورت مجزا و کاملا تخصصی دایر خواهد شد.

وی قشر جوان را قشری پاک خطاب کرد و ادامه داد: شما به دنبال پست، قدرت و منیت نیستید شما به دنبال این هستید که هر آنچه در دانشگاه آموختید در شهر اجرایی کنید و ما نیز برای ساختن شهری زیبا حمایتتان می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه بین همه حضار بروشورهایی توزیع شد که در آن از نخبگان خواسته شده بود به ذکر تخصص، توانمندی و دیدگاه‌های خود بپردازند.

همچنین مقرر شد 10 کارگروه در قالب کارگروه‌های فرهنگ و هنر، عمران و شهرسازی ورزش و جوانان، اقتصاد و صنعت، بهداشت و درمان، کشاورزی و فضای سبز، آسیب شناسی معضلات اجتماعی، امور بانوان، فرهنگیان و کارگروه اساتید و دانشجویان تشکیل و طی این کارگروه‌ها به بررسی معضلات شهر پرداخته و راهکار مناسب و کابردی برای رفع آنها اعمال شود.

همچنین مصوب شد فعالیت اتاق نخبگان خرمشهر هم راستا با فعالیت سایر ارگان‌های مربوطه و در جهت کمک به دستگاه‌های اجرایی باشد.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول