اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور یک برق همدان خبر داد

هزینه‌کرد بیش از 49 میلیارد ریال در راستای پروژه‌های برق همدان

مدیر امور یک برق همدان از هزینه‌کرد 49 میلیارد و 748 میلیون ریال در راستای اقدامات و پروژه‌های عمرانی امور یک برق همدان طی سال گذشته خبر داد.

هزینه‌کرد بیش از 49 میلیارد ریال در راستای پروژه‌های برق همدان

شیرزاد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملکرد امور یک برق همدان در سال 92 بیان داشت: 49 میلیارد و 748 میلیون ریال در راستای اقدامات و پروژه‌های عمرانی امور یک برق همدان طی سال گذشته هزینه شده است.

وی تأکید کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به کابل‌کشی خودنگهدار به طول 30 کیلومتر با 6 میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد.

مدیر امور یک برق همدان با اشاره به بیش از یک‌هزار مورد اصلاح شبکه، رفع حریم، تعویض پایه شکسته، تعویض چراغ شکسته و... ادامه داد: یک میلیارد و 140 میلیون ریال نیز در این زمینه هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از یک‌هزار و 200 مورد نیز شاخه‌زنی، نصب چراغ، رنگ‌آمیزی پایه‌های معابر، نصب فیوز و سایر متعلقات با 846 میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

جمشیدی با اشاره به احداث، تعمیر و بازدید از 423 دستگاه پست‌ هوایی و زمینی با 2 میلیارد و 445 میلیون ریال ابراز داشت: در راستای توسعه و احداث 20 هزار و 332 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف نیز 18 میلیارد و 214 میلیون ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: 8 هزار و 158 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف با 12 میلیارد و 841 میلیون ریال اصلاح و بهینه شده است.

مدیر امور یک برق همدان ادامه داد: در راستای مسکن مهر نیز برای 483 اشتراک واگذار شده 2 هزار و 600 متر شبکه فشار متوسط و ضعیف با یک میلیارد و 566 میلیون ریال احداث شد.

وی با اشاره به بند 69 قانون بودجه در زمینه توسعه شبکه روستایی بیان داشت: در سال گذشته 9 هزار و 293 متر شبکه فشار ضعیف با 5 میلیارد ریال در این زمینه احداث شده است.

جمشیدی یادآور شد: در راستای مدیریت مصرف نیز 160 مورد بازدید از ادارات، سخنرانی در مساجد و مدارس، برگزاری همایش، سمینار و ... برای بیش از 5 هزار نفر صورت گرفت.

وی با اشاره به تعمیرات ساختمانی و بازسازی 28 دستگاه پست‌ زمینی با 500 میلیون ریال اعتبار اظهار کرد: در سال گذشته تعمیرات شبکه به روش خط گرم (برقدار بودن شبکه 20 کیلوولت) در حدود 50 کیلومتر با یک میلیارد و 196 میلیون ریال انجام شد.

مدیر امور یک برق همدان ابراز داشت: در سال 92، 5 هزار و 335 انشعاب در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، سایر مصارف و آزاد به فروش رسید.

وی با اشاره به برخورد با برق‌های غیر مجاز تأکید کرد: طی سال گذشته با 2 هزار مورد برق غیر مجاز توسط امور یک برق همدان برخورد صورت گرفت.

جمشیدی بیان داشت: بازدید از لوازم اندازه‌گیری (کنتور) تک فاز، سه فاز و دیماندی 37 هزار و 933 مشترک و 938 مورد بازدید از اکیپ‌های اتفاقات و عملیات و سرکشی از خطوط شبکه برق نیز از دیگر اقدامات امور یک برق همدان در سال 92 بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در کنار اقدامات روزمره در راستای پایداری شبکه، فعالیت‌های فرهنگی بسیار خوبی مانند دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، برگزاری زیارت عاشورا، صعود کارکنان به قله الوند و ... نیز برای افزایش روحیه کارکنان انجام شد.

انتهای پیام/89006/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول