اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب اعلام کرد

پرداخت 24 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در میاندوآب

فرماندار میاندوآب گفت: 24 میلیارد تومان تسهیلات در زمینه طرح‌های توسعه کشاورزی در میاندوآب پرداخت شده است.

پرداخت 24 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در میاندوآب

حمید جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در بخش تسهیلات کشاورزی از اعتبارات سال 92 حدود 24 میلیارد تومان برای طرح‌های توسعه کشاورزی در میاندوآب پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در این راستا طرح‌هایی که در کارگروه شهرستان مصوب شده در مجموع 508 طرح بوده که از اعتبارات استفاده کردند و برای حدود 780 نفر اشتعال‌زایی شده است.

جلالی با بیان اینکه یک‌هزار و 724 طرح مصوب در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان وجود داشته، یادآور شد: 508 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی استانی تصویب شده و از تسهیلات 24 میلیارد تومان استفاده کردند.

وی عمده طرح‌های کشاورزی را در میاندوآب دامداری، مرغداری و صنایع وابسته عنوان کرد و ابراز داشت: ایجاد اشتغال برای نیروهای تحصیل کرده و ماهر، افزایش ظرفیت تولید، بهره‌وری مناسب از منابع آب و خاک، افزایش درآمد روستائیان و تثبیت سکونت و جلوگیری از مهاجرت برای اشتغال از دلایل مهم اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی است.

فرماندار میاندوآب در بخش دیگری از سخنان اعلام کرد: یک‌هزار و 548 واحد مسکن مهر در قالب دو سایت در میاندوآب وجود دارد که 748 واحد از این مساکن مهر به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: مابقی مساکن مهر میاندوآب نیز از پیشرفت فیزیکی 100 درصد برخوردار بوده و تحویل صاحبان داده شده که در زمینه گازرسانی مشکلاتی وجود داشت که این مشکل نیز رفع شده است.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول