اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو‌ و ‌میدانی استان قم:

در صورت حل مشکلات مالی در لیگ دو ومیدانی کشور حاضر می‌شویم

دبیر هیئت دو‌ و ‌میدانی استان قم گفت: در صورتی که نیازها و مشکلات مالی برطرف شود در لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور حاضر می‌شویم.

در صورت حل مشکلات مالی در لیگ دو ومیدانی کشور حاضر می‌شویم

علی رضایی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: علاقمند هستیم که از آغاز سال جاری با حضور موفق و درخشان در پیکارهای دو و میدانی لیگ و قهرمانی کشور، شروع پرقدرتی داشته باشیم اما تحقق این مهم مانع بزرگی به نام مشکلات مالی را بر سر راه خود می‌بیند.

وی مشکلات مالی را مهمترین عامل لغو بسیاری از فعالیت‌های مهم دو و میدانی قم عنوان کرد و بیان داشت: در 2 سال اخیر مشکلات مالی و بی‌پولی به اندازه‌ای به ما آسیب رسانده که حتی برگزاری مسابقات استانی را با مشکل و محدودیت مواجه کرده است.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: با این حال ما فعالیت‌ها و تمرینات دو و میدانی‌کاران قمی در رده‌های سنی مختلف را به حال خود رها نکردیم و امیدواریم با رفع نیازهای مالی در سال جاری حضور موفقی در مسابقات کشوری اعم از لیگ و قهرمانی کشور داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه دو و میدانی‌کاران قمی از چهره‌های شناخته شده کشور محسوب می‌شوند افزود: محمدمحسن ربانی بهترین ورزشکار پرش با نیزه کشور که یکی از قهرمانان ارزنده ورزش استان قم در سال‌های اخیر است امسال یکی از امیدهای دو و میدانی قم برای کسب مدال از پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین میادین برون مرزی خواهد بود.

رضایی اضافه کرد: ربانی در چند سال اخیر همواره یکی از بهترین نفرات تیم اعزامی دو‌ ومیدانی قم به پیکارهای قهرمانی کشور بوده است و این شانس خوب نصیب ورزش قم می‌شد که از تلاش و تکاپوی این ورزشکار ارزنده، مدال طلا و عنوان قهرمانی به ویترین افتخارات ورزش قم اضافه شود.

وی بیان داشت: همچنین چهره‌هایی مانند محمدحسین اسکندری، میلاد دریساوی، میثم صادق پور، محمدرضا فریدی، محمد سبب کار و چند چهره جوان و آینده‌دار دیگر جزو دو و میدانی‌کاران توانمند قم هستند که همگی در حال حاضر از چهره‌های شناخته شده دو و میدانی کشور به شمار می‌روند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان قم با تاکید بر تلاش برای حضور پرفروغ دو ومیدانی قم در مسابقات داخلی و خارجی عنوان داشت: سعی ما این است که در پیکارهای دو ومیدانی قهرمانی کشور در سال جاری در تمام رشته‌ها حضور پرفروغی داشته باشیم. کارهای بسیار خوبی در رده‌های سنی پایه این رشته به عنوان یکی از ورزش‌های مادر انجام داده‌ایم و می‌دانم که دو ومیدانی قم را به زودی در میادین مهم داخلی و خارجی به عناوین ارزشمند خواهد رساند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت توجه هیئت نسبت به قهرمانان دو و میدانی تصریح کرد: این هیئت قدردانی از تلاش و کوشش ورزشکاران رشته دو ومیدانی که برای افتخارآفرینی و سربلندی این رشته و ورزش قم در میادین مختلف داخلی و خارجی تلاش می‌کنند را از وظایف خود می‌داند و بر همین اساس در هر میدانی که شاهد موفقیت ورزشکاران هیئت باشیم، از آنها تجلیل و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/78002/ع30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول