اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

راه‎آهن گلستان مستقل‎ شد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه راه‎‎‎آهن استان گلستان مستقل شد، گفت: طی سه ماه آینده دستگاه «آی‎ال‎اس» که شرایط فرود هواپیما در باند را فراهم می‎کند در فرودگاه بین‎المللی گرگان نصب خواهد شد.

راه‎آهن گلستان مستقل‎ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز نخستین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان و هفتاد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در دوره چهارم در حالی برگزار شد که عیسی امامی، نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با ورود سرزده خود به صحن علنی شورا سورپرایز سال 1393 خود را برای اعضای شورای اسلامی شهر گرگان رقم زد.

عیسی امامی در این جلسه خبرهای خوشی را همراه خود آورد و در این جلسه اظهار داشت: در تاریخ 26 اسفندماه سال 1392 مجوز اداره‎ کل راه‎آهن گلستان اخذ شد و از این تاریخ راه‎آهن استان گلستان مستقل شد.

وی ادامه داد: چارت اداری و سازمانی این اداره کل نیز ابلاغ شده و تشریفات اداری آن در حال انجام است و امید داریم با کسب این موفقیت اتفاق‎های بسیار خوبی در آینده رخ دهد.

نصب دستگاه «آی‎ال‎اس» در فرودگاه گرگان تا سه ماه آینده / راه‎اندازی خطوط پروازی جدید در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در مدت گذشته یکی از مشکلات موجود در استان گلستان مشکل ناتوانی فرود هواپیماهای مختلف در شرایط نامناسب نسبی جوی در فرودگاه بین‎المللی گرگان بود.

این مشکل در مدت گذشته علاوه بر اینکه مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده بود حتی باعث لغو بسیاری از مراسم‎های ملی، همایش‎های کلان کشوری و جلسات حساس در استان گلستان شده بود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با به همراه داشتن خبر خوش دیگری در این جلسه، خاطرنشان کرد: تا سه ماه آینده نصب دستگاه «آی‎ال‎اس» در فرودگاه بین‎المللی گرگان که شرایط فرود هواپیما در دید کم را فراهم می‎کند، انجام خواهد شد.

امامی تأکید کرد: نصب این دستگاه با دستور صریح وزیر در حال اجرا است و تا سه ماه آینده این مشکل حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: با شرکت آسمان هم مذاکراتی انجام شده و قرار است خطوط پروازی جدید برون مرزی و داخلی در فرودگاه بین‎المللی گرگان راه‎اندازی شود.

انتهای پیام/83004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول