اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد

خدمات‌رسانی شایسته نوروزی اورژانس قزوین به مسافران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این استان در ایام نوروز 93 توانست به نحو شایسته به مردم و مسافران خدمات‌رسانی کند.

خدمات‌رسانی شایسته نوروزی اورژانس قزوین به مسافران

علی‌اکبر زینالو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی 16 مرکز درمانی مهم استان قزوین به مردم و مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند که مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این استان از جمله آنها بود و توانست به نحو شایسته به مردم و مسافران خدمات‌رسانی کند.

وی افزود: این مرکز با آمادگی کامل پزشکان و تیم‌های امداد و نجات، در ستاد مرکزی، هفت پایگاه شهری و 23 پایگاه جاده‌ای خود به آسیب‌دیدگان و بیماران اورژانسی خدمات داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین با بیان اینکه علاوه بر این مرکز 15 بیمارستان و مرکز درمانی مهم استان نیز در این ایام مشغول فعالیت بود، ادامه داد: بیمارستان 553 تختخوابی ارتش واقع در میدان لشگر شهر قزوین از جمله این مراکز به شمار می‌رود که در بخش‌های اورژانس و تخصص شامل تخصص جراحی عمومی و داخلی در ایام تعطیلات فعال و آماده ارائه خدمات بود.

زینالو تصریح کرد: بیمارستان رازی شهر قزوین نیز در این ایام فعال بود و توانست خدمات مطلوبی را در حوزه‌های رادیولوژی، زنان، عمومی، سی.سی.یو و آی.سی.یو در اختیار مردم قرار دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین عنوان کرد: فعالیت‌های بیمارستان خصوصی دهخدا نیز در بخش‌های جراحی عمومی، زنان و زایمان در این ایام مطلوب بود.

زینالو عنوان کرد: اقدامات درمانی زنان و زایمان، داخلی و جراحی عمومی نیز از فعالیت‌های بیمارستان خصوصی پاستور در شهر قزوین در ایام نوروز به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین خاطرنشان کرد: بیمارستان امیرالمومنین (ع) بویین زهرا در بخش‌های جراحی، اطفال، زنان، داخلی و آی.سی.یو در تعطیلات نوروز به فعالیت پرداخت.

زینالو خدمات‌رسانی بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک را مورد اشاره قرار داد و خدمات‌دهی در بخش‌های اورژانس، زنان و زایمان و جراحی عمومی را از فعالیت‌های این بیمارستان به ویژه در نوروز 93 عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین اضافه کرد: در شهر صنعتی البرز نیز بیمارستان رحیمیان خدمات خود را در قسمت‌های جراحی، اورژانس و جراحی زنان و زایمان به مراجعه‌کنندگان ارائه کرد.

وی به فعالیت بیمارستان 96 تختخوابی تاکستان در بخش‌های داخلی و قلب، دیالیز، زنان و زایمان و اورژانس اشاره و خاطرنشان کرد: این بیمارستان در ایام تعطیلات همچون دیگر مراکز درمانی خدمات مناسبی به مردم و مراجعان خود ارائه کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین یادآور شد: علاوه بر مراکز یاد شده، بیمارستان‌های ولایت، مهرگان، شهید رجایی، 22 بهمن، بوعلی، قدس و کوثر شهر قزوین در بخش‌های گوناگون همچون اورژانس، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، سوانح سوختگی و ارتوپدی، چشم پزشکی، سونوگرافی و نظایر آن فعالیت داشتند.

زینالو بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز 93 طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، مراکز درمانی موظف به خدمات‌دهی مطلوب به مراجعه‌کنندگان بودند و مسئولان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان نیز با انجام بازرسی‌های لازم، بر چگونگی فعالیت این مراکز در کنار مراکز عرضه مواد غذایی و بهداشتی نظارت داشتند.

انتهای پیام/77011/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول