اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد قزوین:

مطالبات رهبری در دانشگاه‌ها اجرایی شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین گفت: باید به مطالبات رهبر معظم انقلاب در تمام امور کشور و به خصوص دانشگاه‌‌ها جامه‌ عمل بپوشانیم.

مطالبات رهبری در دانشگاه‌ها اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، حجت‌الاسلام حسین حیدری در مراسم آغاز سال جدید با حضور معاونان، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: سبک زندگی ما باید سبک زندگی بانو فاطمه‌ زهرا (س) باشد.

وی با اشاره به سجایای اخلاقی و رفتاری دخت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: در جوامع امروز متاسفانه سبک زندگی غربی بیش از سبک زندگی ائمه مورد توجه قرار دارد که این آفت بزرگی برای جامعه اسلامی است. غرب نگاه ابزاری به زن دارد، حال آن که سبک زندگی فاطمه زهرا (س) بر مبنای افزایش کرامت بانوان پایه‌ریزی شده است.

حیدری با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند مسئله فرهنگ همچون هوایی است که انسان تنفس می‌کند و اگر آلوده باشد، هرچه هم امکانات داشته باشیم، باز هم گره‌ای از مشکلات جامعه باز نخواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: همه در مسایل فرهنگی سهیم هستیم و امسال باید در همه‌ امور فرهنگی مشارکت داشته باشیم. باید با مدیریت جهادی و دلسوزانه کار کنیم و تمام دغدغه‌ ما مسایل فرهنگی و شریعت‌مداری باشد.

وی ضمن بیان اهمیت مسایل فرهنگی در فضای دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: باید به مطالبات رهبر معظم انقلاب در تمام امور کشور و به خصوص دانشگاه‌‌ها جامه‌ عمل بپوشانیم، ما در قبال اموری که به عهده گرفته‌ایم مسئول هستیم و همواره باید رو به جلو حرکت کنیم.

در پایان این مراسم معاونان، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام مدفون در دانشگاه و قرائت فاتحه، سال جدید کاری را آغاز کردند.

انتهای پیام/2667/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول