اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل

عرصه فرهنگی و اقتصادی مدیران توانمند و تحول‌خواه می‌خواهد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عرصه فرهنگی و اقتصادی به مدیران خلاق، توانمند و تحول‌خواه نیازمند است تا پیشرفت‌ها در این عرصه به معنای واقعی اتفاق بیفتد.

عرصه فرهنگی و اقتصادی مدیران توانمند و تحول‌خواه می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار مدیران و مسئولان اجرایی استان اردبیل اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال جدید را به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند که در این نامگذاری آنچه که مهم به نظر می‌رسد تقویت روحیه جمعی و همچنین برجسته کردن مؤلفه‌های مدیریت جهادی است که می‌تواند ما را از برخی نیازمندی‌های خارجی و وابستگی‌های احتمالی محافظت کند.

وی تصریح کرد: ملت ایران امروز به یک تحول عظیم در مدیریت‌های تحول‌خواه و همچنین انجام پروژه‌های سرآمد چشم دوخته‌اند و امیدوارند مسئولان زمینه‌ای را فراهم کنند تا توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی یکی پس از دیگری خنثی شده که این کار تنها با قابلیت‌های مدیریتی شایسته و توانمندی‌های داخلی امکان‌پذیر است.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در عرصه انجام بهتر امور به تولید فکر و ایده‌های جدید همراه با مدیریت جهادی نیاز داریم و در عبور از مراحل مختلف عزم ملی و مشارکت همگانی نیاز اساسی است تا بتوانیم در مسیر پیشرفت و رو به جلو شایسته و بهتر عمل کنیم.

این مسئول یکی از حلقه‌های مفقوده توسعه و رویکرد اساسی در حوزه پیشرفت را مدیریت‌های قوی اعلام کرد و ادامه داد: این مدیریت‌ها باید به خوبی شناسایی شده و به دور از حب و بغض و نگرش‌های سیاسی، حزبی و گروهی شناسایی و از این ظرفیت استفاده حقیقی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: در کنار تلاش دولتمردان در مسیر تحول اقتصادی و زدودن آسیب‌های فرهنگی ما به یک رستاخیز عظیم ملی نیاز داریم تا بتوانیم با همراهی مردم فرهنگ عمومی خود را به گونه‌ای اصلاح و ترمیم کنیم تا با بهبود وضعیت اقتصادی فرهنگ معیشت مردم و مصرف کالاهای داخلی ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه اردبیل به کارگیری ظرفیت‌های خوب مردمی را در عرصه تولید، اشتغال و کارآفرینی ضروری اعلام کرد و یادآور شد: باید فرهنگ کار و تلاش، صرفه‌جویی، مصرف بهینه به شکل همه‌جانبه در زندگی مردم نهادینه شده و به جای اشرافی‌گری، زندگی تجملاتی و دید اشتغال با نیت پشت میز نشینی جای خود را به نگاه واقع‌بینانه در عرصه‌های مختلف بدهد.

عاملی با قدردانی از همت دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از مدیران و مسئولان خواست در اجرای این مرحله اقشار ضعیف و مستضعف جامعه را بیشتر مراعات کرده و حال آنها را رعایت کنند.

وی از خدمات دستگاه‌های مختلف اجرایی استان به مسافران و گردشگران نوروزی قدردانی کرد و از همه مدیران خواست تا در سنگر خدمت‌رسانی به مردم تلاش مجاهدانه داشته باشند.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول