اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سیلاخور دورود:

رعایت اصول بهداشتی لازمه کار خبازی‌ها است

بخشدار سیلاخور دورود گفت: رعایت اصول بهداشتی لازمه فعالیت و کار خبازی‌ها در شهر سیلاخور دورود است.

رعایت اصول بهداشتی لازمه کار خبازی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، مرتضی یاراحمدی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات آرد و نان بخش سیلاخور که در سالن اجتماعات بخشداری سیلاخور برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار داشت: تحقق این شعار به واقع یک عزم و اراده همگانی را می‌طلبد.

بخشدار سیلاخور در ادامه ضمن بررسی مشکلات خبازی‌های بخش سیلاخور با تاکید بر افزایش کیفیت پخت نان در این بخش گفت: همه خبازی‌ها باید کیفیت پخت و نحوه ارائه نان به مردم را به نحو مطلوبی افزایش دهند.

مرتضی یاراحمدی با اشاره به لزوم رعایت موارد بهداشتی همچون لباس کار مناسب و داشتن کارت بهداشت و سلامت و برای کارگران خبازی و عدم استفاده از مواد غیر مجاز در پخت نان همچون جوش شیرین، ادامه داد: قطعا با خبازی‌های متخلف در این زمینه برخورد می‌شود.

در این جلسه یک اکیپ متشکل از بخشداری سیلاخور، اداره صنعت معدن و تجارت و شبکه بهداشت برای بازرسی هفتگی از نانوایی‌های بخش سیلاخور تشکیل شد.

در پایان از سوی بخشداری سیلاخور از واحدهای خبازی که در ایام تعطیلات نوروزی برای ارائه نان با کیفیت در بخش سیلاخور فعالیت داشته‌اند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2304/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول