اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز مطرح کرد

ساخت مجتمع فرهنگی رفاهی شهرداری در صورت واگذاری زمین کوه نور

شهردار شیراز از ساخت مجمتع رفاهی فرهنگی کارکنان شهرداری این شهر در سال جاری خبر داد و افزود: اگر زمین کوه نور تحویل شهرداری شود شاهد عملیات اجرایی این مجتمع خواهیم بود.

ساخت مجتمع فرهنگی رفاهی شهرداری در صورت واگذاری زمین کوه نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدار مدیران و معاونان شهرداری شیراز با اعضای شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه اگر مدیران و مسئولان به ویژه شهرداران فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی قرار دهند، هیچ تحریمی کارساز نمی‌شود. اظهار داشت: شهرداری شیراز در سال جاری با همکاری شورای شهر تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن طرح‌ها و برنامه‌های نیمه‌تمام به‌کار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز در راستای تسهیل در ارائه خدمات رفاهی به میهمانان و شهروندان در تعطیلات نوروز کنترل چادرها، جمع‌آوری متکدیان و معتادان، نظافت شهر، توسعه فضای سبز و توجه به مسائل فرهنگی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داد که در این زمینه شاهد رضایت شهروندان و مسافران بوده‌ایم.

شهردار شیراز از ساخت مجمتع رفاهی فرهنگی کارکنان شهرداری این شهر در سال جاری خبر داد و افزود: اگر زمین کوه نور تحویل شهرداری شود شاهد عملیات اجرایی این مجتمع خواهیم بود.

محمدتقی تذوری عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست در سخنانی ابراز داشت: هرگز منتقد شهردار نبوده‌ام چراکه در میان شهردارهای دیگر فردی پرتلاش، سخت‌کوش و برجسته است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در این جلسه در سخنانی خاطرنشان کرد: در طول تعطیلات نوروزی این نهاد مردمی اقدام به جمع‌آوری 753 معتاد و متکدی کرده که در این مدت هیچ‌گونه جرم و جنایتی در این شهر روی نداده است و شاهد برقراری امنیت برای میهمانان و شهروندان بوده‌ایم.

رمضان امینی با اشاره به اینکه در سال گذشته در 25 پارک شاهد نصب چادر برای مسافران نوروزی بودیم، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده برای زیباسازی شهر امسال تنها 17 پارک برای نصب چادرهای مسافرتی در نظر گرفته شد و بسیاری از مسافران در سالن‌ها اسکان یافتند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز نیز در این جلسه در سخنانی گفت: شیراز سومین شهری است که دارای واگن مترو شده است و در شش ماهه سال جاری فاز نخست آن به بهره‌برداری می‌رسد.

اسدالله حاجی‌زمانی گفت: با مساعدت شورای شهر و شهرداری شیراز نخستین شهری در کشور هستیم که اوراق مشارکت در قالب تسهیلات قطار شهری به فروش رفته است.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول