اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام 6 مسابقه

مدعیان قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال قم پیروز شدند

تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم نخستین هفته این بازی‌ها را با پیروزی به پایان رساندند.

مدعیان قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال قم پیروز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال 12 تیم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم حضور دارند و با تلاش، خود را برای به دست آوردن دو سهمیه صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم در مدت 11 هفته آماده می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم در هر هفته 6 بازی برگزار می‌شود و پیش‌بینی این است که این رقابت‌ها تا پایان فصل بهار به طول انجامد و چهره صعودکننده‌ها به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم شناسایی شود.

در هفته نخست این بازی‌ها که طبق برنامه هیئت فوتبال قم در مجموعه ورزشی تختی به انجام رسید، تیم‌های پیام، ایرانجوان، هنگ، پیروزان نیروگاه و ارم ساز وحدت موفق به شکست حریفان خود شدند و یک بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

در نخستین مسابقه این هفته تیم‌های فوتبال پیام و باقرآباد جعفریه به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که در 90 دقیقه تلاش دو تیم تنها 3 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد این فوتبالیست‌های تیم پیام بودند که با کسب برتری 2 بر یک میدان را ترک کرده و سه امتیاز را تصاحب کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال آریا و ایرانجوان یکی از زیباترین مسابقات هفته نخست بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم بود که در آن 5 گل به ثمر رسید و سرانجام این فوتبالیست‌های تیم ایرانجوان بودند که برتری 4 بر یک را به خود اختصاص دادند.

بازی تیم‌های فوتبال کیان نوین و هنگ کم‌گل‌ترین بازی هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم بود که طی آن فوتبالیست‌های هنگ با استفاده از تنها موقعیت گل خود توانستند حریف را با حساب یک بر صفر شکست داده و پیروز این بازی نفس‌گیر شوند.

تماشاگرانی که برای پیگیری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم به مجموعه ورزشی تختی آمده بودند یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها را بین تیم‌های فوتبال مبتکر و پیروزان نیروگاه تماشا کردند، دیداری که در آن هفت بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و سرانجام برتری 4 بر 3 تیم پیروزان نیروگاه رقم خورد.

مسابقه تیم‌های فوتبال ارم‌ساز وحدت و افشین نیز جذاب و پرگل بود که در نهایت ارم‌ساز وحدت با حساب 3 بر یک به پیروزی رسید، ضمن اینکه در تنها بازی هفته که با نتیجه مساوی همراه بود تیم‌های آدلان و افشید یک بر یک مساوی شده و امتیازها را تقسیم کردند.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول