اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون ورزشی شورای شهر کاشان خبر داد

تصویب بودجه 33 میلیارد ریالی برای تکمیل سالن‌های ورزشی نیمه‌کاره کاشان

رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر کاشان از تصویب بودجه 33 میلیارد ریالی شورای شهر برای تکمیل چهار سالن نیمه کاره کاشان خبر داد.

تصویب بودجه 33 میلیارد ریالی برای تکمیل سالن‌های ورزشی نیمه‌کاره کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حیدریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر نگاه ویژه شهردار و شورای شهر کاشان به عرصه ورزش اظهار داشت: در آغاز به کار شورای چهارم با حمایت کردن از تیم‌های فوتسال و هندبال کاشان در لیگ دسته اول کشور به دنبال حل مشکلات ورزش حرفه‌ای کاشان بودیم.

وی تصریح کرد: تیم هندبال کاشان توانست نتایج قابل قبولی را کسب کند و تا مرز صعود به لیگ برتر قرار گیرد که اکنون نیز با توجه به تخلفاتی که یکی از تیم‌های صعود کننده داشته و با اعتراض به فدراسیون احتمال زیادی برای حضور کاشان در لیگ برتر هندبال وجود دارد.

رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر کاشان افزود: در رشته فوتسال متأسفانه به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های لازم و تعلل در تشکیل و تصمیم‌گیری‌های لازم نتوانستیم موفق ظاهر شویم و به یک دسته پائین‌تر سقوط کردیم.

حیدریان خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل‌های بالقوه ورزشی در کاشان و ورود شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی سابق در زمینه ورزش اقداماتی را در خصوص تشکیل سازمان ورزش در شهرداری کاشان داده‌ایم تا همه فعالیت‌های ورزشی شهری در ابعاد ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و توسعه اماکن ورزشی را تحت چتر حمایتی خود قرار دهد.

وی از تصویب لوایح حمایتی از سرمایه‌گذاران ورزشی در شورای شهر خبر داد و گفت: با توجه به  اتفاقات تلخ و دور از انتظاری که برای تیم والیبال باریج اسانس کاشان با سرمایه‌گذاری قابل توجه بخش خصوصی صورت گرفته بود مصوباتی را در دستور کار قرار دادیم تا زیرساخت‌های ورزش حرفه‌ای را در کاشان ماندگار کنیم.

حیدریان از وجود سرفصل‌های گوناگون در امر مشارکت ساخت اماکن ورزشی خبر داد و ابراز داشت: در سرفصلی واگذار زمین به باشگاه‌های حرفه‌ای به منظور احداث سالن در دستور کار قرار گرفته است و در سرفصلی دیگر سهم مشارکت برای خیرین ورزش یار شهرستان مدنظر بوده است.

وی به تصویب بودجه  33 میلیارد ریالی شورای شهر برای تکمیل چهار سالن نیمه کاره کاشان اشاره و عنوان کرد: احداث چهار زمین مینی فوتسال محلی نیز از دیگر مصوبات ورزشی سال 93 است.

این مسئول همچنین از نگاه شورای شهر به تعیین زمین‌های ورزشی در طرح تفصیلی شهر خبر داد و افزود: در طرح تفصیلی شهر زمین‌هایی به عنوان زمین ورزشی محلات انتخاب شده است و در بافت‌های فرسوده شهر نیز که مورد توجه نبوده است به دنبال شناسایی زمین و اماکن مخروبه‌ای هستیم که مشکل میراث فرهنگی نداشته باشد تا پس از خریداری و تملیک آنها توسط شهرداری اقدام به احداث زمین‌های ورزش محلی کنیم.

انتهای پیام/63010/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول