اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آذرماه سال 1392 تاکنون صورت گرفت

افتتاح 10 پایگاه مقاومت بسیج در سطح ادارات بهارستان

فرمانده بسیج ادارات بهارستان گفت: در راستای بسط و توسعه فرهنگ بسیج در سطح ادارات شهرستان، از آذرماه سال 1392 تاکنون نسبت به افتتاح 10 پایگاه مقاومت بسیج در سطح ادارات اقدام شده است.

افتتاح 10 پایگاه مقاومت بسیج در سطح ادارات بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهارستان، حجت‌الاسلام احمد محسن‌زاده، ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان بهارستان اظهار داشت: بسیج یار و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و حضور مؤثر و با برکت در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی داشته است.

وی افزود: از ویژگی‌های بی‌نظیر بسیجیان کار برای رضای خدا، گمنامی، پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه به رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، داشتن بصیرت و حضور مؤثر و با برکت در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

امام جمعه نسیم شهر بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افتخار خویش را بسیجی‌بودن می‌دانست و آرزوی محشور شدن با بسیجیان را داشت که این افتخار بزرگی برای بسیجیان است. 

بهرام طاهری جانشین سپاه ناحیه شهرستان بهارستان نیز در این جلسه با اشاره به نقش بسیج اظهار داشت: بسیج نیرویی برآمده از متن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ما اعتقاد داریم که همه مسئولان ادارات شهرستان بسیجی هستند و به عنوان مهم‌ترین بازوی اجرایی نظام اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و برنامه‌های آن به‌ شمار می‌روند.

طاهری افزود: بسیج کانون تجمع پرشورترین، با انگیزه‌ترین، پاک‌ترین و کارآمدترین عناصر کشور است.

وی تصریح کرد: انتظار بسیج از فرماندهان پایگاه‌ها، ایجاد وحدت رویه، اخوت و آمادگی در مسئولان و کارکنان ادارات در پیگیری مطالبات و مأموریت‌های محوله و تلاش برای خودسازی، انسان‌سازی و ایجاد یک جامعه اسلامی در مجموعه ادارات و کارگاه‌های سطح شهرستان است.

در ادامه این مراسم رضا رحمان‌زاده فرمانده بسیج حوزه ادارات شهرستان بهارستان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج ادارات اظهار داشت: در راستای بسط و توسعه فرهنگ غنی بسیج در سطح ادارات شهرستان، از آذرماه سال 1392 تاکنون نسبت به افتتاح 10 پایگاه مقاومت بسیج در سطح ادارات و بهره‌گیری از نیروهای ارزشی و توانمند بسیجی شاغل در ادارات جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام شده است.

طی حکمی از سوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان بهارستان، محمدجواد محسن‌زاده مسئول روابط عمومی فرمانداری به عنوان سرپرست پایگاه بسیج فرمانداری شهرستان بهارستان، سیامک امینی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهرداری نسیم شهر، حسین محمد کاظمی به فرماندهی پایگاه بسیج تاکسیرانی نسیم شهر و رسول منصوری به فرماندهی پایگاه بسیج بخشداری بوستان معرفی و منصوب شدند.

انتهای پیام/2302/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول