اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی خبر داد

اجرای طرح آموزشی برای مدیران فنی شرکت‌های مسافربری آذربایجان غربی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: طرح آموزشی برای مدیران فنی شرکت‌های مسافربری آذربایجان غربی اجرا شد تا در ایام سفر خدمات بهتری به مسافران ارائه دهند.

اجرای طرح آموزشی برای مدیران فنی شرکت‌های مسافربری آذربایجان غربی

مجتبی رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح آموزشی مدیران فنی شرکت‌های مسافربری در آذربایجان غربی اجرا شد تا خدمات بهتر و به موقع ارائه دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح وی‍ژه نوروزی، ادامه داد: هنوز عده‌ای از مردم در سفر بوده و به شهرستان مبدأ برنگشته‌اند، بنابراین خدمت‌رسانی کماکان ادامه دارد، تا سفر بی‌خطر و آرامی تجربه کنند.

رحمانی، تأمین امنیت و آسایش را مهم‌ترین مسئولیت این مجموعه عنوان کرد و ادامه داد: برای تحقق این موضوع اجرای طرح‌های مختلف را در دست اقدام داشته و اقدامات زیادی تاکنون انجام گرفته است.

وی نصب دوربین در جاده‌ها و کنترل شبانه‌روزی مسیرها به وی‍ژه مناطق پرتردد را اقدامات اداره کل در کنترل تصادفات عنوان کرد و افزود: اجرای طرح‌های آموزشی برای مدیران فنی شرکت‌های مسافربری را داشته‌ایم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی به ارسال پیام کوتاه از طریق سامانه اداره در ارتباط با مسائل ایمنی اشاره کرد و گفت: در محورهای ارتباطی و مناطق پر رفت‌وآمد پرسنل حضور مستمر داشته‌اند.

رحمانی به کنترل ناوگان مسافربری جاده‌ای اشاره کرد و بیان داشت: عملکرد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی همواره کنترل می‌شود تا ایامی همراه با خاطرات دلنشین برای مردم رقم بخورد.

انتهای پیام/61002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول