اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین سال پیاپی

استان فارس رتبه برتر اسکان مسافران نوروزی را کسب کرد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: استان فارس برای سومین سال پیاپی توانست رتبه برتر کشور را در پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی به خود اختصاص دهد.

استان فارس رتبه برتر اسکان مسافران نوروزی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، حمیدرضا آذری اظهار داشت: کار ستادهای اسکان فرهنگیان در حال حاضر پایان یافته و بنابر آخرین آمار بیش از یک میلیون و 962 هزار نفر تا صبح روز جمعه پانزدهم فروردین در این استان اسکان داده شدند.

وی افزود: در تعطیلات نوروز امسال بیش از 3 هزار و 600 فرهنگی شامل کادر اداری ادارات آموزش و پرورش، مدیر، معاون، سرایدار و خدمتگزاران مدارس مشغول خدمت‌رسانی به میهمانان بودند.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فرهنگیان فارس از آماده‌سازی نزدیک به 2 هزار آموزشگاه و 18 هزار کلاس درس و 65 سالن ورزشی در سراسر این استان برای اسکان مسافران و زائران فرهنگی نوروز خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: این استان از دیرباز به میهمان‌نوازی شهرت دارد و از این رو آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را مصروف داشت تا شرایط را طوری مهیا کند که فرهنگیان و میهمانان نوروزی در وضعیتی ایده‌آل و مفرح تعطیلات را سپری کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان استان فارس به صورت شبانه‌روزی بود، گفت: مسئولان پذیرش در ستادهای اسکان در هر لحظه از شبانه‌روز افرادی را که به این ستادها مراجعه کردند پذیرش و در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان دادند.

آذری همچنین از تشکیل تیم‌های بازرسی و نظارت بر مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این تیم‌های بازرسی ضمن حضور در مدارس محل اسکان زائران فرهنگی در شیراز، روند پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی را مورد بازدید قرار دادند.

وی در پایان گفت: بر اساس اعلام قبلی روز جمعه پانزدهم فروردین ماه، آموزشگاه‌ها و مدارس برای استقبال از دانش‌آموزان در سال جدید آماده شد.

انتهای پیام/2448/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول