اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

وضعیت روحی و جسمی بازیکنان صبا برای غلبه بر مس کرمان مطلوب است

مربی تیم فوتبال صبای قم شرایط روحی و جسمی تیمش برای کسب پیروزی در دیدار خارج از خانه برابر مس کرمان را مطلوب ارزیابی کرد.

وضعیت روحی و جسمی بازیکنان صبا برای غلبه بر مس کرمان مطلوب است

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: کسب سه امتیاز در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر ذوب آهن اصفهان به بازیکنان روحیه خوبی داده و اکنون برای کسب سه امتیاز بازی خارج از خانه با تیم فوتبال مس کرمان وضعیت خوب و مطلوبی داریم.

وی با اشاره به بازی خوب و هماهنگ بازیکنان صبا در دیدار حساس هفته قبل مقابل ذوب آهن افزود: ما شناخت خوبی از مس کرمان داریم و برای کسب سه امتیاز از تمام ظرفیت و توان خود بهره خواهیم برد چرا که با این برد صبا جایگاه خود را در جدول تقویت خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: در مصاف هفته بیست و هشتم با تیم ذوب آهن اصفهان یک مسابقه سخت و کاملا جدی با حریف داشتیم و بازیکنان ما آمادگی خود را در این دیدار به خوبی نشان دادند تا بیش از پیش برای موفقیت در دو بازی آینده مقابل رقبای خود امیدوار باشیم.

وی با بیان اینکه تک تک بازیکنان مس کرمان را شناخته و با نوع بازی و بازیکنان این تیم کرمانی نیز آشنایی کامل داریم، افزود: تیم ما در مجموع شرایط بسیار خوبی دارد و در ادامه لیگ برتر برابر مس کرمان با تلاش بازیکنان به دنبال سه امتیاز ارزشمند دیدار حساس هفته بیست و نهم است.

بختیاری‌زاده اضافه کرد: مس کرمان که در حال حاضر تیم شانزدهم جدول رده‌بندی است و شرایط حساسی برای فاصله گرفتن از انتهای جدول دارد و اختلاف 11 امتیازی آنها با صبا در جدول رده‌بندی موجب خواهد شد دیدار دو تیم حساسیت‌های زیادی داشته باشد.

وی ادامه داد: صبای قم در دیدار نیم فصل اول که در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام رسید با تیم مس کرمان مساوی کرد ولی پیروزی بر حریف مهمترین هدف بازیکنان ما در دیدار برگشت است تا جایگاه تیم در لیگ برتر را به مکان‌های بالاتر ببریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: خوب می‌دانیم که بازی با مس کرمان به هیچ عنوان آسان نخواهد نبود زیرا به همان اندازه که سه امتیاز این دیدار برای ما حائز اهمیت است، آنها نیز برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنند و این امر موجب خواهد شد که این دیدار با حساسیت بیشتری برگزار شود، ولی ما در خانه حریف هم با تمام قدرت خود بازی خواهیم کرد.

دیدار صبای قم و مس کرمان از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر یکشنبه هفدهم فروردین‌ماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول