اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر پلدختر خواستار شد

لزوم همکاری مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر با مصوبه شورای شهر پلدختر

رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر خواستار همکاری و موافقت مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر با مصوبه شورای شهر پلدختر شد.

لزوم همکاری مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر با مصوبه شورای شهر پلدختر

روزه نیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با انتقاد شدید از سیاسی‌کاری برخی مسئولان گفت: طی مصوبه شورای اسلامی شهر و موافقت استاندار لرستان قرار بود، دو روز در هفته طی ماموریت از سوی برق منطقه‌ای باختر برای خدمت‌رسانی به مردم در شورای شهر حضور پیدا کنم، اما با این وجود مدیرعامل برق باختر تاکنون موافقت خود را با این خواسته قانونی اعلام نکرده است.

وی گفت: در حالیکه محل خدمت من تا قبل از انتخابات شورای شهر در پلدختر بود بعد از راهیابی به شورای شهر به یک‌باره به قسمت برق شهرستان خرم‌آباد انتقال داده شدم با این وجود تا پایان هفته در این قسمت مشغول فعالیت هستم و دیگر فرصتی برای حضور در شورای شهر ندارم.

رئیس شورای شهر پلدختر با انتقاد از عملکرد فرماندار پلدختر در این زمینه اظهار داشت: متاسفانه فرماندار پلدختر بدون در نظر گرفتن موافقت استاندار لرستان و خواسته قانونی دیگر اعضای شورای شهر طی نامه‌ای به مدیر عامل برق منطقه باختر از وی خواسته است، با مامور شدن بنده به پلدختر موافقت نکند.

وی در پایان ضمن تاکید بر خدمت‌رسانی مطلبوب‌تر به شهروندان پلدختر و حرکت در جهت تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر نام گذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خواستار همکاری و موافقت مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر با مصوبه شورای شهر پلدختر شد.

انتهای پیام/85009/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول