اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز سال آینده انجام می‌شود

راه‌اندازی 4 کمپ اسکان مسافری در ورودی‌های شیراز

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به منظور پذیرایی بهتر از مسافران، راه‌اندازی چهار کمپ مسافری در ورودی‌های شیراز پیگیری می‌شود.

راه‌اندازی 4 کمپ اسکان مسافری در ورودی‌های شیراز

محمد حق نگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تجربه پذیرایی از مسافران نوروز امسال به ما نشان داد که با افزایش امکانات و خدمات می‌توانیم رضایتمندی میهمانان نوروزی را افزایش دهیم.

وی افزود: در این زمینه شورای شهر پیشنهاد داد چهار فضای اسکان اردوگاهی بزرگ با سکوهای مناسب، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه و سایر امکانات برای سال آینده آماده شود.

حق نگر تصریح کرد: نوروز امسال شهرداری نسبت به سال‌های گذشته ابتکارات خوبی را انجام داد از جمله این که کار فرهنگی در نقاط گردشگرپذیر شهر در دستور کار قرار گرفت و در اطراف حافظیه و نقاط دیگر، سالن‌هایی برای سخنرانی و امور فرهنگی در نظر گرفته شد.

این عضو شورای شهر شیراز بیان کرد: نوروز امسال شهرداری خود را برای پذیرش مسافر بیشتر آماده کرده بود اما ورود مسافر کمتر از انتظار آنان بود و از این رو رضایتمندی از خدمات افزایش یافت.در حوزه مرکزی شهر به سبب انبوه جمعیت، هر سال ترافیک شدید وجود داشت که امسال این موضوع کمتر از سال‌های قبل بود.

حق نگر با اشاره به تمهیدات شورا برای حل مشکل ترافیک نقاط مرکزی شهر در ایام ورود مسافران، گفت: باید فضاهای پارکینگی بیشتری در مبادی ورودی و نقاطی مانند فلکه شاهزاده قاسم و رودخانه خشک پیش‌بینی شود و مسافران با استفاده از حمل و نقل عمومی به داخل شهر انتقال یابند.

انتهای پیام/2448/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول