اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار اسدآباد

حمزه عبدکوند در 16 فروردین سال 92 تصدی فرمانداری اسدآباد را به دست گرفت و امروز نیز در همان روز تودیع خواهد شد و سکانداری فرمانداری اسدآباد را به مسعود بکایی می‌سپارد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، در 16 فروردین 92 در چنین روزی حمزه عبدکوند که تصدی معاونت فرمانداری اسدآباد را به عهده داشت، به عنوان نخستین فرماندار بومی شهرستان انتخاب و منصوب شد.

حال درست در 16 فروردین امسال حمزه عبدکوند به عنوان سیزدهمین فرماندار شهرستان اسدآباد تودیع می‌شود و سکانداری فرمانداری اسدآباد را به مسعود بکایی می‌سپارد.

مسعود بکایی اصالتاً اسدآبادی و از نیروهای باتجربه وزارت کشور است که  دارای سابقه فعالیت در سمت‌های سیاسی و اقتصادی دارد.

بکایی از سال 77 مأمور به خدمت در وزارت بازرگانی سابق و وزارت صنعت، معدن، تجارت کنونی است که مهمترین سوابق کاری وی بخشدار بخش مرکزی شهرستان صحنه از سال 73 تا 77، مدیرکلی بازرسی و نظارت بر توزیع کالا و خدمات سازمان بازرگانی استان همدان از سال 77 تا 82 و معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت معدن تجارت استان از سال 87 تا 92 است.

بکایی دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران است که امروز نیز به عنوان فرماندار جدید اسدآباد حکم خود را از استاندار همدان دریافت می‌کند.

انتهای پیام/89008/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول