اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان:

بازی با استقلال حکم فینال را دارد

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با استقلال بسیار حساس است و حکم فینال را دارد.

بازی با استقلال حکم فینال را دارد

ایوب والی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در خصوص پیروزی تیمش مقابل بنیاد‌کار ازبکستان اظهار کرد: بنیادکار نسبت به دیدار رفت عملکرد بهتری ارائه کرد.

وی افزود: واقعاً انتظار چنین بازی خوبی را از این تیم نداشتیم، شاید در نیمه اول به دلیل اینکه آنها را دست کم گرفته بودیم چندان خوب عمل نکردیم.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: در نیمه دوم با دوندگی و پاس زیاد بازی را در کنترل گرفتیم، شرایط ما در این نیمه خیلی بهتر بود و روی کرنر ارسالی خدا کمک کرد و توانستم گل برتری تیم را به ثمر برسانم.

والی در مورد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدنش، خاطر نشان کرد: خدا را شکر با گلی که زدم تیم به سه امتیاز رسید، چند بازیکن دیگر ما در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و می‌‌توانستند به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شوند. 

وی با اشاره به اینکه هنوز صعود این تیم روی کاغذ قطعی نشده است، عنوان کرد: به صورت 100 درصد نمی‌توانیم بگوییم قهرمان شده‌ایم اما صعودمان تقریباً قطعی است.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: قرار گرفتن به عنوان تیم اول یا دوم اهمیت زیادی دارد و برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: بازی آخر ما مقابل الجیش قطر در اهواز برگزار می‌شود و امیدواریم در این دیدار به موفقیت برسیم.

والی در مورد دیدار حساس مقابل استقلال و اینکه این بازی می‌تواند تکلیف قهرمان امسال لیگ برتر را مشخص کند، گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم.

وی تصریح کرد: استقلال مقابل الجزیره امارات نمایش خوبی داشت و اگر در روز خوبمان باشیم می‌توانیم این تیم را در اهواز شکست دهیم.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: حضور هواداران در این بازی اهمیت زیادی دارد، بازی با استقلال به نوعی حکم فینال را دارد و باید هواداران ما را کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: هواداران در این مدت چیزی کم نگذاشته‌اند، دو 90 دقیقه تا قهرمانی باقی است.

والی ادامه داد: بهترین فرصت را برای رسیدن به این عنوان در اختیار داریم، امیدوارم به این موفقیت دست پیدا کنیم.

وی در مورد فشردگی بازی‌های فولاد خوزستان بیان کرد: به اندازه کافی بازیکن داریم، بازیکنان ما کیفیت بسیار خوبی دارند و بازیکنان جانشین نیز  چیزی  از نفرات اصلی کم ندارند البته نسبت به استقلال بیشتر استراحت کردیم و این تیم یک روز کمتر از ما استراحت کرده است.

انتهای پیام/72019/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول