اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام تعطیلات نوروزی صورت گرفته است

بازدید 16 هزار مسافر نوروزی از غار کتله‌خور زنجان

مدیر مجموعه تفریحی و فرهنگی غار کتله‌خور زنجان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال 16 هزار مسافر نوروزی از مجموعه فرهنگی و تفریحی غار کتله‌خور بازدید کردند.

بازدید 16 هزار مسافر نوروزی از غار کتله‌خور زنجان

مجید یوزباشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه امسال تعداد بازدیدکنندگان مجموعه غار کتله‌خور نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته، اظهار داشت: امسال امکانات اقامتی برای مسافران نوروزی در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه سرمای هوا و بارش برف و باران موجب شد تا امسال تعداد بازدیدکنندگان افزایش چندانی نداشته باشد، افزود: با احداث بناهای جدید و تجهیز سوئیت‌های مجموعه کمبودهای سال قبل را برای پذیرش گردشگر نداشتیم.

این مسئول با اشاره به اینکه امکانات تفریحی زیادی برای رفاه حال مسافران نوروزی و گردشگران در مجموعه تفریحی غار کتله‌خور فراهم شده، خاطرنشان کرد: سوئیت‌های تک خوابه و دو خوابه، شهربازی، رستوران، سوپرمارکت و سایر امکانات اقامتی در این مجموعه فراهم شده تا گردشگران با آرامش از این مجموعه بازدید کنند.

یوزباشی با بیان اینکه اکیپ‌های غارنوردی برای راهنمایی مسافران در مجموعه حضور داشتند، افزود: در ایام تعطیلات نوروزی صنایع‌دستی استان زنجان و سایر استان‌ها در غرفه‌های این مجموعه تفریحی برای بازدید‌کنندگان به نمایش گذاشته شده بود.

وی یادآور شد: مجموعه تفریحی غار کتله‌خور دارای سوئیت‌های تک خوابه و دو خوابه است که با داشتن امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی، وسایل پخت و پز و شومینه محیط مناسبی را برای اسکان شبانه گردشگران فراهم کرده است.

مدیر مجموعه غار کتله‌خور گفت: چشم‌انداز مناسب این سوئیت‌ها، مجاورت در کنار غار، دسترسی به کوه به منظور کوهنوردی و استفاده از محیط غار کتله‌خور از سایر مزایای این سوئیت‌ها است که می‌تواند تجربه‌ای پرهیجان و دل‌انگیز برای مسافران نوروزی باشد.

یوزباشی به حضور اکیپ‌های جمعیت هلال‌احمر در طول ایام تعطیلات اشاره کرد و اذعان داشت: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروزی در مجموعه تفریحی و فرهنگی غار کتله‌خور حادثه‌ای اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول