اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:

فوتبالیست ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شد

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: فوتبالیست توانمند و شایسته ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

فوتبالیست ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شد

فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: محمدرضا گلی یکی از فوتبالیست‌های توانمند استان است که از سوی فدراسیون فوتبال در فهرست اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی نونهالان زیر 14 سال قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: محمدرضا گلی فوتبالیست نونهال شایسته استان به همراه 21 نفر از نونهالان سراسر کشور به این اردو دعوت شده است.این افراد باید از امروز تا 20 فروردین ماه در کمپ اردوهای تیم ملی در استان تهران خود را به مربیان معرفی کنند.

این مسئول اضافه کرد: گلی از جمله ورزشکاران برجسته در رشته فوتبال بوده که امیدوارم با حضور در اردوی تیم ملی و عضویت در تیم ملی موفقیت‌های بزرگی را کسب کند.این دستگاه اجرایی به سهم خود در راستای توسعه ورزش فوتبال استان ایلام از هیچ کوششی دریغ نکرده و دراین راستا از تمام ظرفیت خود بهره خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: در این راستا برنامه‌ریزی لازم از سوی این دستگاه اجرایی تدوین و طراحی شده که به مرور در طول سال جاری در استان در حال توسعه ایلام اجرایی و محقق خواهد شد و در این رابطه همانند گذشته هیچ کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/2246/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول