اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ایمنی ستاد گردشگری شهر اصفهان:

روزانه 200 مامور آتش‌نشانی در ستاد گردشگری فعال بودند

مسئول کمیته ایمنی ستاد گردشگری شهر اصفهان گفت: روزانه 200 مامور آتش‌نشانی در ستاد گردشگری فعال بودند و تمامی مباحث ایمنی را کنترل می‌کردند.

روزانه 200 مامور آتش‌نشانی در ستاد گردشگری فعال بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اصفهان، بهزاد بزرگزاد با بیان این مطلب اظهار کرد: فعالیت در ستاد گردشگری کار بسیار سختی است چرا که برآورده کردن نیازهای جمعیتی که از شهرهای مختلف با افکار و فرهنگ متفاوت وارد شهر می‌شوند بسیار دشوار است.

وی با اشاره به اینکه در ستاد گردشگری شهر اصفهان مدیریت واحد شهری را درک کردیم، افزود: خوشبختانه تمامی مسائل و چالش‌های پیش‌رو با برنامه‌های از قبل تعریف شده و هماهنگی دستگاه‌ها مرتفع شد.

مسئول کمیته ایمنی ستاد گردشگری شهر اصفهان تصریح کرد: فعالیت ستاد گردشگری در نوروز 93، 40 درصد متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بوده است به طوری که شهروندان اصفهانی و میهمانان نوروزی از فعالیت‌های این ستاد ابراز رضایت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه فعالیت کمیته ایمنی نیز با توجه به شرایط سردی هوا مضاعف شده بود، خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که اقدام به نصب چادر می‌کردند از خطرات داخل چادر اطلاعی نداشتند.

بزرگزاد با اشاره به اینکه نظارت و کنترل چادر بسیار با دقت انجام می‌شد، اظهار داشت: چادر بدون کپسول پیک نیک چهار ساعت هوا دارد و در صورت روشن کردن گاز پیک نیک تنها نیم ساعت افراد داخل چادر می‌تواند تنفس کنند.

وی ادامه داد: شرایط بسیار حساسی بود اما با نظارت جامع و کلی توانستیم بیش از 50 نفر را که دچار مسمومیت شده بودند را نجات دهیم.

مسئول کمیته ایمنی ستاد گردشگری شهر اصفهان اضافه کرد: روزانه 200 مامور آتش‌نشانی در ستاد گردشگری فعال بودند و تمامی مباحث ایمنی را کنترل می‌کردند.

وی بیان کرد: هر مامور آتش‌نشان در باغ فدک 15 کیلومتر پیاده روی می‌کرد و چادرها مورد ارزیابی قرار می‌داد.

بزرگزاد افزود: ارزیابی 2 هزار تخته چادر که به طور متوسط در باغ فدک برپا می‌شد، بسیار دشوار بود اما با فعالیت نیروهای آتش‌نشانی این مهم صورت گرفت.

انتهای پیام/63001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول