به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری اصفهان، 2 هزار تماس مسافران با سامانه 137 در ایام نوروز به کارشناسان ارجاع داده شده است، همچنین آدرسیابی محلهای اسکان، اماکن تاریخی و خیابانهای شهر بیشترین درخواست مسافران نوروزی از سامانه 137 بوده است.
بنا بر این گزارش، علاوه بر این 4 هزار تماس توسط شهروندان اصفهانی با سامانه 137 در ایام نوروز در خصوص نظافت، جمعآوری زباله و آبگرفتگی معابر برقرار شده است که در مجموع در این ایام 16 هزار تماس در این سامانه ثبت شده است.
در ایام نوروز امسال سامانه 137 در پنج شیفت کاری به صورت شبانهروزی به شهروندان اصفهانی و میهمانان نوروزی خدمات رسانی کرد.
گفتنی است، سامانه 137 پل ارتباطی بین شهروندان و مسئولان شهری است که در ایام نوروز نیز به میهمانان و گردشگران خدمترسانی کرد، همچنین در این ایام علاوه بر پاسخگویی به مسافران پیامهای شهروندان اصفهانی نیز با جدیت دنبال شد.
انتهای پیام/63001/ل