اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر مطرح کرد

آمادگی دستگاه‌های اجرایی پلدختر برای تحقق شعار سال

فرماندار پلدختر گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای تحقق شعار سال 93 در عرصه‌ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی آمادگی کامل دارند.

آمادگی دستگاه‌های اجرایی پلدختر برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، فریدون رشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر گفت: عزت ایران اسلامی در سایه تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری است و تمام آحاد مردم برای تحقق منویات رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ باید تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با تقدیر از نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی رهبری بر ضرورت همکاری تنگاتنگ مردم با مسئولان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در قالب این شعار تاکید کرد.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه مسئولان و مردم باید تحقق شعار سال را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند، تصریح کرد: در 24 خرداد با حضور مردم در انتخابات حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری محقق شد اما نتوانسته‌ایم حماسه اقتصادی را به نحو مطلوب انجام دهیم.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان پلدختر در سال جدید آماده اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد و فرهنگ هستند و ملت ایران هم‌اکنون نیز همراه و همگام با دولت تدبیر و امید و همدل با برنامه‌های دولتمردان جمهوری اسلامی قله‌های توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور را سرافرازانه فتح می‌کند.

انتهای پیام/2304/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول