اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

زیارت 9 میلیون مسافر نوروزی از بقاع متبرکه مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از زیارت 9 میلیون مسافر نوروزی از بقاع متبرکه مازندران از 28 اسفند تا 16 فروردین خبر داد.

زیارت 9 میلیون مسافر نوروزی از بقاع متبرکه مازندران

حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 250 بقعه و امامزاده مازندران اظهار کرد: 25 خیمه معرفت از آغاز رسمی طرح آرامش بهاری در مازندران و در امامزادگان مجری این طرح برپا شده که به علت استقبال زائران و مسافران نوروزی سه خیمه دیگر به این تعداد خیمه‌ها اضافه شد.

وی ادامه داد: طرح سوگواره یاس نبوی در 222 بقعه و امامزاده مازندران با هدف برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: تجمع بزرگ سوگواره یاس نبوی در امامزادگان شاخص مازندران برپا شده است که در این روز صدها هیئت عزاداری برای سوگواری شهادت بانوی دو عالم به امامزادگان مازندران مشرف شدند.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در مازندران مورد استقبال مسافران و میهمانان نوروزی قرار گرفت، افزود: خیمه‌های معرفت نیز یکی از طرح‌های سازمان اوقاف بود که مورد استقبال میهمانان نوروزی قرار گرفت.

علیزاده از اسکان سه میلیون مسافر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران خبر داد و اظهار کرد: این تعداد مسافر نوروزی از امکانات رفاهی امامزادگان مازندران بهره‌مند شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از زیارت 9 میلیون مسافر نوروزی از امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران خبر داد و عنوان کرد: دستگاه زائرشمار در امامزادگان شاخص استان در حال فعالیت هستند و این آمار براساس شمارش دستگاه زائرشمار گزارش شده است.

علیزاده تصریح کرد: این آمار از تاریخ 28 اسفندماه تا 16 فروردین لحاظ شده است.

انتهای پیام/86031/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول