اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اوکراین: هر روسی که از مرز کریمه وارد کشور شود، مجرم است

اداره مرزبانی اوکراین با اعمال محدودیت‌هایی در زمان حضور اتباع روسی در این کشور، اعلام کرد که هر فرد روس که از طریق منطقه کریمه وارد خاک اوکراین شود، قوانین مرزی این کشور را نقض کرده و مجرم است.

اوکراین: هر روسی که از مرز کریمه وارد کشور شود، مجرم است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «ایتارتاس»، "الکساندر جانینکو" نائب رئیس اداره کنترل مرزی سرویس مرزبانی دولتی اوکراین در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هر شهروند روسی که از روسیه و از طریق منطقه کریمه وارد خاک اوکراین شود، قوانین مرزی این کشور را نقض کرده و مجرم شناخته خواهد شد.

به گفته وی، در اوکراین از تاریخ 7 آوریل سال جاری (18 فروردین) محدودیت‌هایی برای اتباع روسی در خاک این کشور مورد اجرا گذاشته می‌شود. قوانین لازم در این رابطه پیش از این در کابینه وزرای دولت اوکراین به تصویب رسیده است.

این مقام مرزبانی توضیح داد: اکنون شهروندان روسی که بر اساس قوانین جدید وارد خاک اوکراین می‌شوند، تنها می‌توانند بطور موقت و کمتر از 90 روز در صورت داشتن روادید کاری و تنها بعد از گذشت 180 روز بعد از آخرین ورودشان به خاک اوکراین در این کشور حضور داشته باشند.

وی یادآور شد که این تصمیم دولت اوکراین در پاسخ به محدودیت‌های روادیدی و کاهش مدت حضور قانونی آنها در خاک فدراسیون روسیه است که طرف روسی از تاریخ اول ژانویه سال 2014 برای شهروندان اوکراینی در نظر گرفته است

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول