اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دماوند خبر داد

افزایش 27 درصدی بازدید از بناها و اماکن تاریخی دماوند

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند از افزایش 27 درصدی بازدید گردشگران از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی شهرستان دماوند در نوروز امسال خبر داد.

افزایش 27 درصدی بازدید از بناها و اماکن تاریخی دماوند

علی علی‌محمدی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، به افزایش 27 درصدی بازدید گردشگران از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی شهرستان دماوند اشاره کرد و افزود: امسال به دلیل اینکه در 10 روز نخست تعطیلات، وضع آب و هوا خوب بود، مردم هم از دماوند استقبال شایانی کردند.

وی با بیان اینکه محل استقرار دستگاه‌های خدماتی از جمله چادرهای هلال احمر را در دماوند امسال تغییر دادیم، اظهار داشت: این چادرها امسال در مکان‌هایی برپا شد که خطر کم‌تری داشته، مسطح و امن باشد.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به استقبال مسافران از خدمات اسکان نوروزی افزود: امسال مدارس را از نظر امکانات به خصوص فرش، پتو، یخچال، تلویزیون و ... تقویت کردیم که رفاه و آسایش مردم و رضایت عمومی را در برداشت.

علی‌محمدی یکی از نکات مثبت ستاد خدمات سفر امسال در دماوند را هماهنگی بین دستگاه‌های خدماتی عنوان کرد و گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی دماوند امسال در به‌کارگیری نیروها و ظرفیت‌های خود بسیار هماهنگ بودند و شهرداری‌ها نیز توانستند از مسافران به خوبی پذیرایی کنند.

وی افزود: امسال عبور مسافران از محورهای شهرستان دماوند، 4.1 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: میانگین تردد خودروهایی که توسط دوربین‌های پلیس راه ثبت شده‌اند، روزانه 27 هزار خودرو بوده است؛ امسال حدود 50 درصد کاهش حادثه منجر به فوت در دماوند داشتیم.

انتهای پیام/2568/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول