اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر جیرفت:

جستجو برای یافتن 2 گرفتار سیلاب در جیرفت ادامه دارد

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان جیرفت گفت: جستجو برای یافتن دو گمشده در سیلاب منطقه جنگل‌آباد شهرستان جیرفت توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر در حال انجام است.

جستجو برای یافتن 2 گرفتار سیلاب در جیرفت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، وجیه‌الله بهادر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان بارش‌های اخیر سیلاب‌هایی که در مناطق مختلف شهرستان به وقوع پیوست که نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان جیرفت تمام تلاش خود را در راستای کمک به مردم این مناطق انجام دادند.

وی تصریح کرد: جستجو برای یافتن دو گمشده در سیلاب منطقه جنگل‌آباد شهرستان جیرفت توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر در حال انجام است.

بهادر با اشاره به امدادرسانی به پنج عشایر گمشده در برف و کولاک طی روز گذشته در منطقه گمین جبالبارز بعد از چهار روز گرفتاری در برف افزود: هفت نفر از عشایر منطقه به همراه دام‌هایشان که در حاشیه رودخانه شور در سیلاب گرفتار شده بودند، توسط نیروهای هلال‌احمر شهرستان نجات داده شدند.

وی با بیان اینکه در جریان سیل روز گذشته در روستای چمن از توابع شهرستان جیرفت 9 نفر از روستائیان گرفتار توسط نیروهای امداد سیل نجات یافتند، خاطرنشان کرد: وضعیت عشایر مناطق کناروئیه و کنار خوش اسفندقه بررسی شد تا اقدامات لازم انجام شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان جیرفت گفت: دو منزل مسکونی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه جبالبارز تخریب شده است که وضعیت ساکنان آن بررسی شد.

بهادر ابراز داشت: 14 فروردین ماه سال جاری 70 نفر از اهالی و مسافران گرفتار در سیل در منطقه دلفارد از سیلاب نجات داده شده و به منطقه امن فرستاده شدند.

انتهای پیام/80002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول