اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن گسترش فولاد:

گزینه اولم ماندن در گسترش فولاد است

بازیکن گسترش فولاد گفت: گزینه اولم برای فصل آینده تیم گسترش فولاد تبریز است.

گزینه اولم ماندن در گسترش فولاد است

خالد شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز  در خصوص مصدومیتش اظهار کرد: خدا را شکر در حال حاضر وضعیتم خوب است و سعی کردم بیشتر استراحت کنم تا بتوانم هر چه سریع‌تر  به شرایط مد نظر کادر فنی برسم.

وی افزود: متاسفانه من از ناحیه مچ پا راست مصدوم شدم و به MRI نیز رفتم و نظر پزشک تیم این است که من می‌توانم هر چه سریع‌تر بهبود یافته و به شرایط بازی برگردم و بتوانم در بازی یکشنبه مقابل تیم نفت تهران بازی کنم.

مدافع تیم گسترش فولادخاطر نشان کرد: من همیشه سعی کردم که حتی اگر مصدومیتم جدی باشد هم  سریع‌تر به جمع تیم بازگردم تا از لحاظ فنی نسبت به بازیکنان دیگر تیم عقب نمانم، به همین لحاظ تلاش می‌کنم که هر چه سریعتر نظر کادر فنی را نسبت به خودم جلب کنم.

شفیعی در خصوص پیشنهاد از سوی تیم‌های دیگر گفت: از چند تیم پیشنهاد دارم، اما اعتقاد دارم که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای درست نیست که در این شرایط که با تیم گسترش فولاد قرارداد دارم، با سایر تیم‌ها مذاکره کرده و با رسانه‌ها در خصوص جدا شدنم صحبت کنم.

وی به خبرنگار فارس ابراز داشت: اگر کادر فنی و مسئولان باشگاه قبول کنند دوست دارم که در تیم گسترش فولاد بمانم، زیرا تیمی بدون حاشیه است و از لحاظ مدیریتی در سطح بالایی قرار دارد.

انتهای پیام/60001/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول