اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بازدید استاندار مازندران از امامزاده عباس(ع) ساری + تصاویر

استاندار مازندران از اجرای طرح آرامش بهاری، سوگواره یاس نبوی و از برپایی خیمه معرفت در امامزاده عباس (ع) ساری بازدید کرد.

بازدید استاندار مازندران از امامزاده عباس(ع) ساری + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران عصر امروز از آستانه مبارکه امامزاده عباس(ع) ساری بازدید کرد.

استاندار مازندران در این بازدید از خیمه معرفت، اجرای طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی آستانه مبارکه امامزاده عباس(ع) ساری بازدید کرد.

همچنین طرح توسعه حرم امامزاده عباس(ع) ساری مورد بازدید استاندار مازندران قرار گرفت.

در این بازدید حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، جواد واحدی فرماندار ساری، حجت‌الاسلام مسعود قربانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری نیز حضور داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه 25 خیمه معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازندران بود، گفت: به علت استقبال زائران و مسافران نوروزی سه خیمه معرفت دیگر در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران افزوده شد.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده تصریح کرد: برای نخستین‌بار در کشور خیمه معرفت در سواحل دریای مازندران برپا شد.

وی با بیان اینکه در تمامی مناسبت‌های مختلف سال خیمه‌های معرفت در امامزادگان شاخص مازندران برپا می‌شود، افزود: خیمه‌های ضیافت الهی، نشاط معنوی و بصیرت عاشورایی در ماه‌های محرم و رمضان برپا می‌شود.

 

علیزاده با اشاره به اینکه مازندران در سال گذشته در اجرای طرح آرامش بهاری در سطح کشور مقام سوم را کسب کرد، افزود: اداره کل اوقاف مازندران در هفته وقف رتبه برتر کشور را کسب کرد.

اسکان 3 میلیون مسافر نوروزی در بقاع متبرکه مازندران

وی تصریح کرد: اداره کل اوقاف مازندران در بحث اجرای طرح زائران حرم رضوی و پیوند آسمانی در بین کشور رتبه نخست را کسب کرد.

مدیرکل اوقاف مازندران اظهار داشت: بیش از 800 زائرسرا در امامزادگان و بقاع متبرکه استان آماده خدمت‌رسانی به زائران و مسافران از تمام نقاط کشور هستند.

علیزاده از اسکان بیش از سه میلیون مسافر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران خبر داد و گفت: مجتمع‌های فرهنگی و قرآنی در امامزادگان شاخص استان به صورت دائمی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/86031/ل40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول