اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس:

پیگیری مطالبات خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانم

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مطالبات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه خود می‌دانم.

پیگیری مطالبات خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانم

به گزارش خبرگزاری فارس از گیلان‌غرب، فتح‌الله حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار با یک‌صد خانواده معظم شهدای شهرستان گیلان‌غرب اظهار داشت: شهدا طلایه‌دار زیباترین و عمیق‌ترین شعائر انسانی هستند.

وی ادامه داد: مردم ولایت‌مدار شهرستان گیلان‌غرب در مقابل هجوم دشمن بعثی تا آخرین لحظه ایستادگی کردند و امروز این دیار به‌ عنوان دومین شهر مقاوم کشور، افتخارات بزرگی در تاریخ ثبت کرده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادامه راه شهدا وظیفه تمام مسئولان کشور است، بیان داشت: شهدای بزرگی از این خطه تقدیم انقلاب شده و مردم گیلان‌غرب همواره در تمامی عرصه‌ها پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.

به گفته حسینی ایستادگی، مقاومت، ایثار، فداکاری، جوان‌مردی، ولایت‌مداری، انسانیت، بی‌ادعایی و بزرگ‌منشی درس‌هایی است که از شهدا به یادگار باقی‌مانده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه انتقال گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس و آشنا کردن جوانان با عظمت و بزرگی شهدا، انقلاب را در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان بیمه می‌کند، گفت: امروز تمام پیشرفت‌های کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهداست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیگیری مطالبات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه خود می‌دانم و در این راستا هر اقدامی که بتوانم انجام می‌دهم.

انتهای پیام/2700/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول