اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گلوگاه نصرت‌آباد صورت گرفت

کشف 480 ثوب تی‌شرت قاچاق در نصرت‌آباد

تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از قاچاق 480 ثوب تی‌شرت و جریمه میلیونی در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز گلوگاه نصرت‌آباد خبر داد.

کشف 480 ثوب تی‌شرت قاچاق در نصرت‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، ماموران انتظامی ایست و بازرسی نصرت‌آباد در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و پس از بازرسی از آن مقادیری کالای قاچاق شامل 480 ثوب تی شرت کشف شد.

در این خصوص برای چهار متهم پرونده‌ای تشکیل و برای رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه نصرت‌آباد ارسال کردند.

پرونده در شعبه مذکور مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از احراز تخلف، متخلفین پرونده جمعا به پرداخت جزای نقدی معادل 89 میلیون و 800 هزار ریال در حق دولت و نیز ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت محکوم شدند.

تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در خبر دیگری از کشف بدلیجات قاچاق از تبعه پاکستانی خبر داد.

با توجه به گزارش ماموران هنگ مرزی میرجاوه، پرونده‌ای در خصوص قاچاق مقادیری کالای قاچاق از یک تبعه پاکستانی تشکیل و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی واقع شد و تخلف قاچاق کالا به میزان هزار و 300 عدد بدلیجات و 600 عدد انگشتر، محرز و پس از سیر مراحل قانونی متخلف علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی معادل16 میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/75005/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول