اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون در واکنش به بی‌شرمی‌های اتحادیه اروپا:

ارزش فتنه‌گران برای اروپا به اندازه آزادی قاچاقچیان موادمخدر است

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: حامیان فتنه 88 باید خجالت بکشند که چه کار کرده‌اند که حتی پارلمان اروپا آنان را در بیانیه‌ای که از قاچاقچیان موادمخدر و هم‌جنس بازان حمایت کرده هم‌ردیف ساخته و مورد حمایت قرار داده است.

ارزش فتنه‌گران برای اروپا به اندازه آزادی قاچاقچیان موادمخدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامیداشت سالروز شهادت یگانه دخت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) در سخنانی اظهار داشت: قطعنامه و بیانیه‌ای که پارلمان اروپا صادر و آن را به تصویب رسانده کمال بی‌شرمی اروپا را اثبات کرده و دخالت آشکار در مسائل داخلی ایران است که دولت و وزارت خارجه کشورمان باید جواب دندان‌شکن به آن بدهد.

وی افزود: اروپا با کمال بی‌شرمی در قطعنامه خود از قاچاقچیان موادمخدر، هم‌جنس بازی و سران فتنه 88 دفاع کرده و حتی انتخابات آزاد ایران را زیر سؤال برده است.

امام جمعه کازرون گفت: دفاع اروپا در این قطعنامه از هم‌جنس بازی اینکه چرا در دولت اسلامی ایران آزاد نیست، نشان از بی‌دینی و بی‌شرمی آنان دارد.

خرسند تصریح کرد: جمهوری اسلامی در مرزهای خود هر روز به خاطر قاچاق مواد مخدر شهید و جانباز تقدیم می‌کند تا این مواد به اروپا نرسد، بنابراین دفاع اروپا از قاچاقچیان، دستگاه‌های مسئول را به بازنگری وا می‌دارد.

وی با بیان اینکه دیگر خنده دیپلماسی جواب نمی‌دهد از دولت و وزارت خارجه خواست با قاطعیت با دنیای غرب سخن بگویند و به موقع جواب بی‌شرمی‌های آنان را بدهند.

خطیب نماز جمعه کازرون بیان داشت: مقام معظم رهبری راهبرد گفت‌وگوها را مشخص کرده‌اند و تا زمانی که اروپا و آمریکا دست از شرارت، جنگ‌افروزی و دخالت آشکار در امور داخلی ما برندارند و سیاست‌های جمهوری اسلامی را به رسمیت نشناسند، مسئولان سیاست خارجی نباید منفعلانه با آنان برخورد داشته باشند.

خرسند گفت: حامیان فتنه 88 باید خجالت بکشند که چه کار کرده‌اند که حتی پارلمان اروپا آنان را در بیانیه‌ای که از قاچاقچیان مواد مخدر و هم‌جنس بازان حمایت کرده هم‌ردیف ساخته و مورد حمایت قرار داده است.

وی به 20 فروردین سالروز قطع رابطه جمهوری اسلامی ایران با آمریکا در سال 59 اشاره کرد و افزود: آمریکا از همان بدو انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را در تضاد با اهداف استکباری و شوم خود می‌دانست و هیچ‌گاه حاضر به رسمیت شناختن آن نشد و پیوسته در پی تشدید فشار و تحریم بود تا بتواند مردم را از انقلاب اسلامی جدا کند.

خطیب نماز جمعه کازرون ابراز داشت: ملت ایران آمریکا را دشمن اصلی و شیطان بزرگ می‌داند و تا دشمنی و شرارت و فتنه‌انگیزی این کشور ادامه یابد و به تعبیر امام راحل آدم نشود رابطه با آن سودی ندارد.

خرسند با بیان اینکه ملت ایران نیازی به رابطه با آمریکا ندارد و مشکلات در داخل کشور قابل حل و فصل است گفت: این آمریکا است که نیاز شدید به برقراری رابطه با جمهوری اسلامی را دارد بنابراین مسئولان باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را در داخل کشور حل کنند.

وی در پایان با اشاره به 18 فروردین روز جهانی بهداشت از دولت و مجلس خواست توجه ویژه‌ای به مسائل بهداشتی و درمانی کشور داشته باشند و در کاهش هزینه دارو که بر گرده مردم سنگینی می‌کند تلاش کنند.

انتهای پیام/2448/ع40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول