اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرری:

لبخند بس است، دلسوزان نظام پاسخ کوبنده‌ای به اتحادیه اروپا بدهند

امام جمعه موقت شهرری آمریکا را منفورترین کشور جهان دانست و با انتقاد شدید از قطعنامه اتحادیه اروپا، گفت: لبخند بس است، دلسوزان نظام پاسخ کوبنده‌ای به اتحادیه اروپا بدهند.

لبخند بس است، دلسوزان نظام پاسخ کوبنده‌ای به اتحادیه اروپا بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تسلیت سالروز رحلت آیت‌الله فاضل لنکرانی و گرامیداشت 12 فروردین ماه، روز تثبیت جمهوری اسلامی با اشاره به توطئه‌های متوالی آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امروز آمریکا منفورترین کشور در جهان است و مردم غیور ایران اسلامی همواره «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

امام جمعه موقت شهرری با انتقاد شدید از قطعنامه اتحادیه اروپایی گفت: لبخند بس است. با وجود اینکه مسئولان براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مذاکرات را ادامه می‌دهند. از مسئولان می‌خواهیم پاسخ اتحادیه اروپا را در سطح خودشان بدهند.

وی همچنین با انتقاد از سکوت دستگاه دیپلماسی در برابر قطعنامه اتحادیه اروپا بیان داشت: فردا که مسئولان به‌طور جدی کار خود را در سال 93 آغاز می‌کنند امیدواریم مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه پاسخ محکمی به این حماقت و بی‌ادبی بیش از حد اتحادیه اروپا بدهند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اینکه سخنگوی وزارت امور خارجه فقط عنوان کند «اقدام اتحادیه اروپا قابل قبول نیست» بسنده نیست. مسئولان نظام باید جواب آن‌ها را با مقتدرانه و محکم بدهند.

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: ادبیات ما باید همانند خودشان باشد. ادبیات رئوفانه ایران اسلامی آن‌ها را پر رو کرده است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اظهار داشت: تا زمانی که آمریکا خوی استکبارستیزی داشته باشد هیچ‌گونه مذاکره‌ای نتیجه‌بخش نخواهد بود.

گام‌های و تلاش‌های بنیاد مسکن در راستای خدمت‌رسانی به مردم

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به 21 فروردین ماه سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب 100 امام (ره) گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دوران فعالیت خود گام‌های زیادی را در راستای خدمت‌رسانی به مردم غیور ایران اسلامی برداشته است و جا دارد به زحمت‌کشان این نهاد خدا قوت بگوییم.

ملت ایران همواره حرمت حضرت زهرا (س) را نگاه داشتند/نزول نعمت‌های خدا به برکت پیروی از اسلام و تبعیت از ولایت فقیه

ابراهیمی ضمن تشکر ویژه از ملت غیور ایران اسلامی در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام‌الله اظهار داشت: ملت شریف ایران اسلامی که بنا به سنت اسلامی و ایرانی در روز 13 فروردین ماه به طبیعت می‌روند در سال‌جاری که این روز با شب شهادت سرور زنان اهل بهشت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله متقارن بود انصافاً حریم‌داری کردند و حرمت نگاه داشتند.

امام جمعه موقت شهرری گفت: همین حریم‌داری است که خداوند در چند روز اخیر باران رحمت و برکات خود را بر ما نازل کردند.

معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: وقتی ملتی از خداوند متعال، دین مبین اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام پیروی می‌کند باریتعالی هم به آن‌ توجه می‌کند و نتیجه تبعیت از ولایت فقیه هم این است که خداوند متعال توفیق پیروزی را می‌دهد.

انتهای پیام/2462/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول