اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد:

آمریکا همیشه غیرقابل اعتماد است

امام جمعه آبسرد گفت: آمریکا همیشه غیرقابل اعتماد است و با اینکه سال‌ها از پیروزی انقلاب می‌گذرد، آنان هم‌چنان جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت نمی‌شناسند.

آمریکا همیشه غیرقابل اعتماد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرشریفی ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته آبسرد، ضمن تشکر مردم این شهر در برگزاری پرشور مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: در شرف 20 فرودین ماه هستیم و این روز برای ملت ما ارزشمند است.

وی تصریح کرد: قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا در سال 58 و دستیابی به فناوری هسته‌ای در سال 85 در این روز، هر دو امر مهمی برای ملت ماست.

امام جمعه آبسرد تصریح کرد: همه شما می‌دانید که آمریکا کشوری است که از همان ابتدای انقلاب به خاطر آن اهداف استکباری که در وجودش بود، با کشور ما در تضاد قرار داشت.

میرشریفی ادامه داد: آمریکایی‌ها هنوز هم انقلاب اسلامی را با این‌که سال‌های زیادی از پیروزی آن گذشته است، هم‌چنان به رسمیت نمی‌شناسد.

امام جمعه آبسرد با اشاره به راهبرد آنان در مقابله با ایران گفت: اعمال فشار و تشدید فشارهای متعدد بر ایران اسلامی و در حقیقت هدفمند کردن تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی از جمله کارهایی بود که آنان علیه ایران انجام دادند.

میرشریفی با بیان اینکه این حرکت از سال 85 شدت پیدا کرد، افزود: تحریم ‌ها بیشتر شد و علی‌رغم حسن نیتی که ایران اسلامی در مذاکرات هسته‌ای چند ماهه اخیر با کشورهای 1+5 نشان داد و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز آن را تأیید و اذعان کرد که ایران به تعهدات خود عمل کرده ولی باز در این هفته شاهد بودیم اتفاقات تازه‌ای رخ داد و ثابت کرد که آمریکا غیرقابل اعتماد است.

وی با بیان اینکه فرمانده نظامی آمریکا باز هم از گزینه روی میز سخن گفت، اظهار داشت: دادگاه نمایشی در آمریکا، حکم مصادره ساختمان 500 میلیون دلاری که متعلق به یکی از شرکت‌های ایرانی است، را اعلام کرد.

امام جمعه آبسرد افزود: آنها سیستم دفاع موشکی ما را هم تحت شعاع قرار دادند و بحث آزادی حصر سران فتنه را نیز مطرح کردند.

میرشریفی اظهار کرد: با این موضوعات، ما هیچ وقت نمی‌توانیم به آمریکا اعتماد کنیم.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول