اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

زمینه تحقق منویات رهبری با مدیریت صحیح بر منابع فراهم شود

امام جمعه سنندج خواستار همدلی و مشارکت مردم و مسئولان در خصوص تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد و فرهنگ شد.

زمینه تحقق منویات رهبری با مدیریت صحیح بر منابع فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج اظهار کرد: منابع سرشار زیرزمینی و آب و خاک حاصلخیز در کنار جوانانی تحصیلکرده و نخبگان بی‌شمار، ایران اسلامی را در زمره غنی‌ترین کشورهای دنیا قرار داده است.

وی افزود: باید با مدیریت صحیح بر منابع خدادادی و پرهیز از هرگونه اسراف و هزینه‌های نابجا در کشور زمینه شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد در نقاط مختلف ایران فراهم شود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: بدون شک همدلی و مشارکت مردم با طرح‌های دولتی و انسجام بین مدیران و خدمت‌گذاران مردم در عرصه‌های مختلف راه را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ هموار می‌کند.

ماموستا مجتهدی ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همت مضاعف بین مردم و مسئولان در کشور به ویژه استان کردستان شاهد کاهش دغدغه‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همواره رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به مردم کردستان داشته و دارند و در مقابل این نگاه ویژه نیز مردم ولایت‌مدار کردستان همواره گوش به فرمان رهبری بوده و جزو برترین استان‌های کشور در عمل به منویات معظم‌له بوده‌ایم.

ماموستا مجتهدی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به آمار بسیار بالای مسافران نوروزی در مناطق فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان اشاره کرد و از خدمات فعالان حوزه تسهیلات نوروزی در استان تقدیر کرد.

وی افزود: در سایه مشارکت و همدلی مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی شاهد امنیت و آرامشی پایدار در نقاط مختلف کشور به ویژه استان کردستان هستیم و همین امر زمینه را برای بازدید هموطنان از آثار تاریخی و گردشگری استان فراهم کرده است.

ماموستا مجتهدی خاطرنشان کرد: کردستانی‌ها جزو نخستین مسلمانان در جهان بوده و وجود اماکن مذهبی، قرآن‌های تاریخی و مستندات بی‌شمار اسلامی بر این مهم صحه می‌گذارند لذا باید مسئولان و متولیان حوزه گردشگری استان به این مهم توجه نموده و زمینه را برای گسترش فعالیت‌ها در این خصوص و جذب هرچه بیشتر مسافران داخلی و خارجی به اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان فراهم کنند.

انتهای پیام/79006/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول