اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی اعلام کرد

اثبات غیر قابل اعتماد بودن آمریکا با یاوه‌گویی‌های اخیر خود در برابر ایران

امام جمعه خوی یاوه‌گویی‌های اخیر آمریکا در برابر ایران را دلیل دیگری بر اثبات غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و اروپا در مذاکره با ایران دانست.

اثبات غیر قابل اعتماد بودن آمریکا با یاوه‌گویی‌های اخیر خود در برابر ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سید رضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت اصول و معیارهای تقوا در تمام جوانب زندگی، اظهار داشت: یاوه‌گویی‌های اخیر آمریکا علیه ایران همگی نشانگر ضعف و زبونی آن در برابر قدرت ایران است.

وی با تأکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، اجرایی شدن آن را در گرو همت و عزم عمومی همه آحاد جامعه دانست و گفت: در این زمینه نخست باید استفاده از تولیدات داخلی به فرهنگی فراگیر در جامعه تبدیل شود.

رسالت‌های تولید کنندگان و دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی

موسوی‌شکوری همچنین توجه تولید کنندگان بر تولیدات خود را عامل مهم دیگری در این زمینه عنوان کرد و ادامه داد: مادامی که تولیدات و فراورده‌های آنان از کیفیت و استانداردهای لازم بین‌المللی برخوردار نباشد و نتوانند با اجناس خارجی رقابت داشته باشند قطعا نمی‌توانند در مشتریان خود انگیزه و رغبت لازم برای خرید ایجاد کنند.

وی اعمال نظارت دقیق از سوی دولت به منظور جلوگیری از واردات بی رویه کالاهای خارجی، حمایت عملی آن از تولیدات داخلی را از وظایف مهم دولت در این زمینه یاد کرد و افزود: برداشتن موانع رشد و توسعه داخلی، مبارزه جدی با پدیده قاچاق، تجهیز بنگاه‌های تولیدی به دانش فنی روز، شناسایی گلوگاه‌های سوداگری در اقتصاد کشور و هدایت درآمدهای ارز نفت به سمت سرمایه‌گذاری از دیگر وظایف مهم دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

آمریکا و اروپا عملاً غیرقابل اعتماد بودن خود را ثابت کردند

امام جمعه خوی با اشاره به سالگرد قطع ارتباط ایران و آمریکا و مواضع سخیف و بی ربط اخیر کشورهای اروپایی و آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: آمریکا در طول سالیان متمادی قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر چه توان داشت علیه ملت ایران توطئه چینی کرده و در نهایت پس از اقرار به شکست خویش در برابر ایران اسلامی آماده نشستن بر سر میز مذاکره با ایران شد ولی همچنان دست از شرارت‌های خود علیه ایران برنداشته است.

وی با اشاره به هماهنگی‌های اخیر آمریکا با تعدادی از کشورهای غربی و اروپایی به دلیل احساس شکست خود در مذاکرات 1+5، متذکر شد: یاوه گویی‌های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی از جمله تهدید حمله نظامی، وضع تحریم‌های جدید، انجام مصاحبه علیه ایران، تحریف واقعیت‌های مذاکرات جهت ایجاد اختلاف میان مسئولان و سیاسیون ایرانی و حمایت از رژیم صهیونیستی همگی از آثار این ضعف قدرت آمریکا در قبال ایران بوده است.

این مسئول  همچنین اظهار داشت : صدور بیانیه علیه نظام جمهوری اسلامی و علم کردن توطئه نخ نمای حقوق بشر ، یاوه‌گویی‌ هایی بیش نیست و اذعان داشت: تهدید کشورها و شرکت‌هایی که با جمهوری اسلامی رابطه سیاسی و اقتصادی دارند خود می‌تواند نشانگر نفوذ ایران در منطقه و قدرت روز افزون آن باشد.

انتهای پیام/61006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول