اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح آرامش بهاری

یک فقره وقف جدید در سمنان ایجاد شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: یک فقره وقف جدید با اجرای طرح آرامش بهاری در سمنان ایجاد شد.

یک فقره وقف جدید در سمنان ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدسعید تقوی ظهر امروز در تشریح تاثیرات اجرای برنامه‌ آرامش بهاری در سمنان اظهار کرد: با اجرای این طرح که از روزهای پایانی سال گذشته در سمنان آغاز شده است، شماری از خیران و واقفان خیراندیش از اموال و دارایی‌های خود در راه توجه به فعالیت‌های اجتماعی و قرآنی گذشتند.

وی تصریح کرد: در همین بین، شماری از نیکوکاران با حضور در خیمه‌های معرفتی که در راستای اجرای طرح آرامش بهاری در سمنان برپا شده است، در سنت حسنه وقف شرکت کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان اضافه کرد: در این راستا، امروز «احمد دیابی»، سه دانگ و «عصمت دیابی»، سه دانگ دیگر از یک باب باغ را در شهرستان سمنان وقف کردند.

تقوی ادامه داد: این باغ که 600 متر مربع مساحت دارد، به همراه یک سهم آب در سمنان وقف شده است.

وی تصریح کرد: این موقوفه که ارزش آن بیش از 550 میلیون ریال برآورد می‌شود، برای مصرف در راه قرآن و معارف اسلامی وقف شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان افزود: در این راستا، تلاش می‌‌شود تا با برنامه‌ریزی و انسجام خاصی، در راستای توجه به نیت واقفان عمل شده و در راه توسعه فعالیت‌های قرآنی گام برداشته شود.

طرح آرامش بهاری در استان سمنان در 57 بقعه متبرکه اجرایی شده است.

طرح آرامش بهاری امسال در سطح 57 پایگاه برگزار شده تا بتوان بدین وسیله به زائران حرم امن رضوی و مسافران نوروزی خدمات‌رسانی خوبی داشت.

این طرح به دنبال این است تا با ارائه خدمات مذهبی و دینی به جامعه مخاطب، بتواند جوانان و نوجوانان را با این فرهنگ غنی آشنا سازد.

با هدف به ثمر نشاندن منویات مقام معظم رهبری و اینکه معظم‌له تاکید داشتند در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی گام برداشته شود، همه ساله در ایام تعطیلات نوروز، طرح آرامش بهاری در استان سمنان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول