اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

8.5 میلیون مسافر در تعطیلات نوروز به قم سفر کردند

سرپرست معاونت امور زائرین استانداری قم از ورود حدود 8 و نیم میلیون نفر مسافر به استان قم تا 13 فروردین ماه به این استان خبر داد.

8.5 میلیون مسافر در تعطیلات نوروز به قم سفر کردند

سید ابوالفضل اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم در خصوص آمار ورود مسافران به استان قم در ایام نوروز اظهار کرد: مجموع آمار ورود مسافر به استان قم تا پایان 13 فروردین ماه 8 میلیون و 445 هزار و 804 نفر بوده است.

وی بیان کرد: 7 میلیون و 516 هزار و 584 نفر از تعداد مسافران یاد شده در تعطیلات نوروز به شهر قم وارد شده‌اند.

سرپرست معاونت امور زائرین استانداری قم در خصوص ورود وسایل نقلیه سبک به استان قم اظهار کرد: در مدت یاد شده یک میلیون و 883 هزار و 859 دستگاه وسیله نقلیه سبک وارد استان قم و یک میلیون و 742 هزار و 669 دستگاه خودرو از این تعداد وارد شهر قم شده‌اند.

وی همچنین به ورود وسایل نقلیه سنگین به استان اشاره کرد و افزود: در تعطیلات نوروز امسال 207 هزار و 989 دستگاه خودرو سنگین به استان قم وارد شده‌اند که از این تعداد 155 هزار و 372 دستگاه خودرو وارد شهر قم شده است.

اسماعیلی همچنین به وضعیت حضور زائران و مسافران نوروزی در شهر قم در روز طبیعت اشاره کرد و یادآور شد: در روز طبیعت 383 هزار و 131 نفر مسافر و زائر به شهر مقدس قم وارد شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نوروز امسال هماهنگی گسترده‌ای بین دستگاه‌های مختلف انجام شد تا میزبانی شایسته‌ای از زائران به عمل آید.

انتهای پیام/2258/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول