اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریورماه سال جاری

فوتسالیست‌های قمی به مسابقات ناشنوایان آسیا اعزام می‌شوند

فوتسالیست‌های ناشنوای عضو هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم به رقابت‌های آسیایی اعزام می‌شوند.

فوتسالیست‌های قمی به مسابقات ناشنوایان آسیا اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به برگزاری مسابقات فوتسال ناشنوایان قهرمانی آسیا در کشورمان، اردوی تیم ملی نیز تشکیل شده و دو فوتسالیست ناشنوای قمی به اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضور موفق در این بازی‌ها دعوت شدند.

این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی، ابتدا اردوی سنجش و ارزیابی وضعیت موجود در رشته فوتسال ناشنوایان کشور در هفته پایانی اسفندماه به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد و از قم نیز دو بازیکن در اردو حضور یافتند.

در شرایطی که قم در رشته‌های مختلف زیر پوشش هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای ورزشکاران مستعد و توانمندی دارد، در این مرحله از اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان سعید خلیلی و حسین نوری از استان قم شرکت کردند.

با حضور دو نماینده هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء قم، تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان از هم‌اکنون به فکر کسب آمادگی مطلوب برای حضوری موفق و شایسته در رقابت‌های فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه است.

این در شرایطی است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار شده دومین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه شهریورماه سال آینده به میزبانی کشورمان به انجام برسد در حالی که تیم‌های مطرحی از کشورهای مختلف در آن به میدان می‌روند.

در دوره قبلی این رقابت‌ها سعید خلیلی از قم عضو تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان بود، در حالی که دوره قبلی این بازی‌ها خردادماه سال 1391 در کره جنوبی به انجام رسید و تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران عنوان قهرمانی بازی‌های آسیا و اقیانوسیه را به خود اختصاص داد.

در آن سال در دیدار فینال مسابقات فوتسال بازی‌های آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در شهر سئول کشور کره جنوبی، تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان به مصاف تایلند رفت و موفق شد با نتیجه 7 بر 3 به پیروزی دست یابد و قهرمانی آسیا را به نام خود ثبت کند.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در حالی با این قهرمانی انتقام شکست در فینال دوره قبل قهرمانی آسیا را از تایلند گرفت که در دیدارهای مقدماتی نیز قزاقستان، یمن، تایلند و کره جنوبی را شکست داده بود، ضمن اینکه ترکیب تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در مسابقات فوتسال دور قبل بازی‌های آسیایی و اقیانوسیه را نفراتی شاخص تشکیل می‌دادند و حسین شمس در مسئولیت مدیر فنی همراه با تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در این دوره از بازی‌ها حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/78002/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول