اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخورداری در گفت‌وگو با فارس:

حضور موفق در لیگ‌های کشور اولویت مهم کاراته قم در سال 93 است

دبیر هیئت کاراته استان قم حضور موفق در لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور در سال جدید را یکی از اولویت‌های مهم این هیئت عنوان کرد.

حضور موفق در لیگ‌های کشور اولویت مهم کاراته قم در سال 93 است

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: موفقیت در کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور توسط تیم‌های تجهیزات رزمی سامکوه قم و صنایع شهاب گاز سوز قم که در سال 92 رقم خورد حتما با برنامه ریزی مطلوب و صحیح از سوی هیئت و این باشگاه‌ها در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: ما در سال قبل برای نخستین بار شاهد حضور یک تیم قمی در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور بودیم و این تیم با نام آذرخودرو نوین قم و با ترکیبی از بهترین‌های ایران، آسیا و جهان که اکثر آنها کاراته کاهای توانمند قمی بودند، توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

دبیر هیئت کاراته استان قم بیان داشت: هیئت قطعا حمایت جدی از باشگاه‌های فعال کاراته قم خواهد داشت تا در سال 1393 نیز شاهد حضور پرقدرت تیم‌های کاراته قم در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور باشیم.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: کاراته با مدال‌های رنگارنگ ارزشمندی که از میادین مختلف کشور کرده در سال‌های اخیر همواره جزو ورزش‌های اول قم بوده و در تمام گذرگاه‌های حساس ورزش قم این کاراته بوده که حرف اول را زده و حتی بار دیگر ورزش‌ها را به دوش گرفته و موجب سربلندی و اعتلای نام قم و کشورمان شده است.

برخورداری با تاکید بر اینکه سعی می‌کنیم با کار و تلاش بیشتر این توفیقات تداوم یابند افزود: انسجام و همدلی بسیار خوبی در کاراته قم وجود دارد، تعامل جدی هیئت کاراته قم با فدراسیون کاراته و اداره کل ورزش و جوانان و سایر بخش‌های مرتبط ادامه خواهد داشت تا تلاش‌های بسیار خوبی که برای رشد و توسعه بیش از پیش کاراته صورت می‌گیرد به معرفی قهرمانان جدید به کاراته کشور منجر شود.

وی اذعان داشت: همواره این هیئت تلاش کرده که کاراته قم مسیر رو به رشد خود را ادامه دهد، امیدوارم بتوانیم با یک برنامه ریزی خوب و صحیح از ظرفیت‌های خوبی که در کاراته قم وجود دارد بهترین بهره‌برداری را کرده و امیدوارم در سال جاری نیز شاهد درخشش کاراته کاهای قم در کسب مدال‌های ارزشمند از میادین داخلی و برون مرزی باشیم و کاراته در رده نخست ورزش‌های مدال آور قم بایستد.

انتهای پیام/78002/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول